Wyświetlanie Tekstu w Elemencie Dialogu

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Skrypt
Posty: 9
Rejestracja: 07 sierpnia 2008, 18:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Wyświetlanie Tekstu w Elemencie Dialogu

Post autor: Skrypt »

Mam Dialog, a w nim dwa Obiekty: Przycisk i Pole Edit.
Chcę po naciśnięciu przycisku wyświetlić tekst w polu Edit.
Kod Przycisku

Kod: Zaznacz cały

class Button_04: STD_BUTTON
			{
				idc = 25;
				
				x = POZ_LEWO;
				y = 0.6;
				w = 0.25;
				h = WYS_ELE;

				text = "Show Variable 40";
				action = "[] execVM ""Zmienna.sqf""";
I kod pola Edit

Kod: Zaznacz cały

	class Edit_04
			{
				idc = EDIT_29;
				type = CT_EDIT;
				style = ST_LEFT;
				
				colorBackground[] = { 0.2, 0.8, 1, 0.8 };
				colorText[] = { 1, 0, 0, 1 };
				colorSelection[] = { 1, 0.5, 1, 1 };
				
				font = "Bitstream";
				autocomplete = 0;
				text = "";
				sizeEx = 0.03;
				size = 0.2;

				x = POZ_LEWO + 0.3;
				y = 0.6;
				w = 0.25;
				h = WYS_ELE;
			};
Więć klikam przycisk, który uruchamia skrypt Zmienna.sqf, który z kolei ma za zadanie zmienić tekst w polu edit na inny.
Skrypt Zmienna.sqf

Kod: Zaznacz cały

#include "Dialog.hpp" //Nie wiem czy to konieczne

EDIT_29 ctrlSetText "BlaBlaBla";
i nie działa, próbowałem też wpisaywać
ctrlSetText [EDIT_29, "BlaBlaBla"] i wywala błąd w momencie kliknięcia przycisku
Obrazek
Co robić, czy coś robię nie tak? (Pytanie retoryczne, wiadomo, że coś jest nie tak tylko co?)

Edit// Zrobiłem tak, nie utrudniałem życia żadnymi dodatkowymi skryptami, tylko w sekcji action przycisku dałem komende action = "EDIT_29 ctrlSetText ""BlaBlaBla"""; i nic nie wywala gry, nie wywala błędu, ale też nie zmienia teksty kontrolki czy to przycisku czy edit czy innej. Wie ktoś jak to poprawnie zrobić?
Skrypt
Posty: 9
Rejestracja: 07 sierpnia 2008, 18:04
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wyświetlanie Tekstu w Elemencie Dialogu

Post autor: Skrypt »

Już sobie poradziłem :) Uhh po całym dniu.

Poprostu idc mojej kontrolki to EDIT_26, a powinna być liczba całkowita np. 26.
Może być EDIT_26, ale wtedy na pocztątku trzeba to zdefiniować.
np.
#define EDIT_26 26

Ok temat do zamknięcia lub usunięcia.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”