Szybkość

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Szybkość

Post autor: centurion_94 »

Coś mi nie działa ten sposób z community bistudio, albo może ja źle robie.

Chciałem się spytać jak ustawić w uruchamianiu jednostki (UH-60 ; heli1), że ona leci od razu z prędkością np. 100km/h. Nie, że rozpędza się, tylko od razu porusza się z daną prędkością. Jak np. w pierwszej misji w ArmA te humvee.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Szybkość

Post autor: Jerry »

W pierwszej misji te humvee stoją w miejscu i ruszają dopiero po starcie misji w trakcie trwania cutscenki :]
:8bz
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Szybkość

Post autor: centurion_94 »

No dobra, złe porównanie :D . No ale wiecie o co chodzi?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Szybkość

Post autor: Matte »

http://community.bistudio.com/wiki/setVelocity

Gimme fuel
Gimme fire
Gimme that which I desire
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Szybkość

Post autor: centurion_94 »

A to ma być w uruchamianiu, czy gdzie?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Szybkość

Post autor: kondor »

dokładnie w chwili, w której chcesz by leciał zadaną prędkością
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”