Bornholm

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Raven Drake
Posty: 1
Rejestracja: 31 grudnia 2007, 23:00
ID Steam:
ID gracza: 0

Bornholm

Post autor: Raven Drake »

Miałbym takie pytanko, czy ktoś czasem nie natrafił na tę wyspę w postaci dodatku do Arma... i przy okazji jakby słyszał też (lepiej widział) duński czy szwedzki mod...
Awatar użytkownika
ArthurNeo
Posty: 30
Rejestracja: 11 marca 2007, 20:48
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Lipno

Re: Bornholm

Post autor: ArthurNeo »

Kilka lat temu kiedy jeszcze nie istaniało Armed Assault a Operation Flashpoint był świeżo po do dodatku Resistance, rozpocząłem pracę nad wyspą Bornholm... był już teren, drogi, skały, nawet latarnia stała :) w sumie niewiele było zrobione ale troszkę nad tym siedziałem. Szukałem kogoś do pomocy do addonów (budynki, drzewa, pojazdy). To miał być mod Bornholm 1945. Niestety nie dość, że nikt chętny się nie znalazł to jeszcze nie otrzymałem na forum (nie tym) żadnej ALE TO ŻADNEJ odpowiedzi. Więc uznałem to za bezsens robić całość wyłącznie samemu.
Acz niewątpliwie chciałbym wrócić do tworzenia tej wyspy + modu + kampani Bornholm 1945... tym razem oczywiście w wersji pod Armę...
jakieś sugestie?
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: Bornholm

Post autor: hryst »

moze zamiast lata 45 dopasować do modów/projektów np PKW.
http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... 006#p18006
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: Bornholm

Post autor: Diabl0 »

Jak będzisz robił współczesne lata to daj znać - przetestuję okolice Nexo, Svaneke i Ronne.
Awatar użytkownika
ArthurNeo
Posty: 30
Rejestracja: 11 marca 2007, 20:48
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Lipno

Re: Bornholm

Post autor: ArthurNeo »

Sprawa z mojego punktu widzenia wygląda tak:
dlaczego Bornholm?

po 1: bo posiada ciekawą historię w czasie 2 wojny światowej, kiedy niemcy przejmują wyspę w 1940 roku. Jest to bardzo dobry punkt strategiczny jeśli chodzi i kontrolę szlakó morksich na Bałtyku. Podobno też były planowane testy niemieckich rakiet... ciekawa historia na scenariusz oparty na faktycznych wydarzeniach + trochę wyobraźni ;P

po 2: bo wyspa jest takich rozmiarów, że dałoby się bez problemu umieścić ją w ArmA w skali 1:1! A to już zajefajnie :)

po 3: bo mam dostęp do dokładnej mapy topograficznej bornholmu z okresu lat 1928 - 1940 w skali 1:1000! nie, nie pomyliłem się! (jeden do tysiąca!)

W internecie jest też bardzo dużo starych zdjęć z Bornholmu (nie pamiętam linka musiałbym poszperać jeszcze raz) więc dużo budynków i miejsc byłoby odwzorowanych realnie :)

I kolejna taka ciekawostka... na wyspie kiedyś był kamieniołom, kamienie przewożono kolejką (chyba wąskotorową) teraz tej kolejki już nie ma, pozostało po niej tylko muzeum kolei w Ronne.

po 4: skoro wyspa miałaby byś w skali 1:1 więc odwzorowanie jej jak najbardziej realnie zajęłoby bardzo dużo czasu... tak więc nie muszę nikomu wyjaśniać że w latach 1928 - 1940 budynków, ludzi i innego badziewia lądowego było znacznie mniej niż obecnie.

No... to co Wy na to?
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Bornholm

Post autor: chewie »

bylem na bornholmie rejsem z gdyni jest to super wyspa i chetnie bym ja widzial w ArmA aczkolwiek nie gralem w zadne mody z 45 roku wiec nie wiem jak to. chyba wolalbym to w CWR, PROJEKT '85 np polski desant na oddzialy nato :)
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Bornholm

Post autor: Jerry »

Do jakiejś fikcyjnej misji/kampanii w realiach zimnej wojny też by się mogla nadać :) Ambitne, ale wątpię, czy będzie na tyle starczyło cierpliwości, żeby z tymi detalami wszystkimi taką wyspę zrobić.
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Bornholm

Post autor: Maćko »

Jeśli masz zamiar zrobić ją w skali 1:1 i odwzorować ją w ArmA to to będzie koszmar. Ale swoją drogą taka wyspa by mi się bardzo przydała do zrobienia pewnej..... :mrgreen: Życzę powodzenia :)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
chewie
Posty: 394
Rejestracja: 05 stycznia 2007, 01:29
ID Steam:

Re: Bornholm

Post autor: chewie »

no odwzorowanie 1:1 z miasteczkami to byloby chyba niemozliwe...
SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
Awatar użytkownika
ArthurNeo
Posty: 30
Rejestracja: 11 marca 2007, 20:48
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Lipno

Re: Bornholm

Post autor: ArthurNeo »

Zrobienie tej wyspy w skali miarowej 1:1 jest możliwe, nawet w OFP. Ta wyspa wbrew pozorom nie jest aż taka olbrzymia. ok 40 na 35km coś takiego, w kazdym razie wyspa ma 588km2 więc do ujęcia w Armie :)
Nie mówię tu o zrobieniu idealnej dokładnej kopii tej wyspy tak jak była w latach około 1940 roku bo tego się zrobić nie da ale niektóre miejsca, budynki itp. można bardzo upodobnić lub nawet zrobić te same, niektóre bo tylko te ze starych zdjęć Bornholmu aczkolwiek nie jest ich mało. Są nawet zdjęcia kolejki która niegdyś kursowała na Bornholmie więc lokomotywę np. można by zrobić autentyczną. Dużo przykładów...
Wydaje mi się, że pracy sporo ale nie aż tak...
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Bornholm

Post autor: Matte »

Artur, tutaj następuje odwieczne pytanie: Komu by sie chciało?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”