NIEZNISZCZALNY

Moderator: Inkwizytor

centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: centurion_94 »

A da się ustawić jakby "ograniczenie" obrażeń, czyli ludek jest tak ranny, że np. nie może chodzić, ale bardziej nie można go zranić??
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: Jerry »

setcaptive true + setdammage z zakresu [0.1;0.9] :roll: Logika...

Ewentualnie samo setdammage [0.1;0.9] w powiązaniu ze skryptem z któregoś z pierwszych postów tutaj...
:8bz
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: centurion_94 »

Chodzi mi o coś innego. Chcę, żeby ludek mógł być zraniony MAKSYMALNIE do poziomu takiego, że nie może chodzić (tzn. jak go zranią do tego poziomu, to bardziej nie mogą).
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: Trance »

Jest taka magiczna komenda waitUntil :).

Więcej informacji na:
http://community.bistudio.com/wiki/waitUntil
Obrazek
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: centurion_94 »

A czy jest taka możliwość, aby jakiś żołnierz (lub pojazd) miała podwójną liczbę życia (taki boss :) )?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: Trance »

Obawiam się, że bez interwencji w konfig się nie obejdzie.
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: gremdek »

boss addEventHandler ["hit",{_this exec "boss.sqs"}]

boss.sqs

Kod: Zaznacz cały

_this select 0 setdamage (getdamage (_this select 0) - (_this select 2)/2)

W ten sposób każde obrażenie będzie 2x mniejsze. Przed headshotem raczej nie ustrzeże.
Ostatnio zmieniony 07 czerwca 2008, 12:52 przez gremdek, łącznie zmieniany 1 raz.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: NIEZNISZCZALNY

Post autor: centurion_94 »

To chyba nie powinno być w tym temacie, ale nie chcę zakładać nowych.

Chodzi o to, że chciałbym, aby jakaś jednostka wroga (SU-34) była widoczna (tzn.żeby był wskaźnik taki jak w waypoincie na niej) jeśli zbliży się do mnie na odległość 2km.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”