NIEZNISZCZALNY
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: NIEZNISZCZALNY
A da się ustawić jakby "ograniczenie" obrażeń, czyli ludek jest tak ranny, że np. nie może chodzić, ale bardziej nie można go zranić??
- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: NIEZNISZCZALNY
setcaptive true + setdammage z zakresu [0.1;0.9]
Logika...
Ewentualnie samo setdammage [0.1;0.9] w powiązaniu ze skryptem z któregoś z pierwszych postów tutaj...

Ewentualnie samo setdammage [0.1;0.9] w powiązaniu ze skryptem z któregoś z pierwszych postów tutaj...


-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: NIEZNISZCZALNY
Chodzi mi o coś innego. Chcę, żeby ludek mógł być zraniony MAKSYMALNIE do poziomu takiego, że nie może chodzić (tzn. jak go zranią do tego poziomu, to bardziej nie mogą).
Re: NIEZNISZCZALNY
Jest taka magiczna komenda waitUntil
.
Więcej informacji na:
http://community.bistudio.com/wiki/waitUntil

Więcej informacji na:
http://community.bistudio.com/wiki/waitUntil

-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: NIEZNISZCZALNY
A czy jest taka możliwość, aby jakiś żołnierz (lub pojazd) miała podwójną liczbę życia (taki boss
)?

Re: NIEZNISZCZALNY
boss addEventHandler ["hit",{_this exec "boss.sqs"}]
boss.sqs
W ten sposób każde obrażenie będzie 2x mniejsze. Przed headshotem raczej nie ustrzeże.
boss.sqs
Kod: Zaznacz cały
_this select 0 setdamage (getdamage (_this select 0) - (_this select 2)/2)
W ten sposób każde obrażenie będzie 2x mniejsze. Przed headshotem raczej nie ustrzeże.
Ostatnio zmieniony 07 czerwca 2008, 12:52 przez gremdek, łącznie zmieniany 1 raz.
cfog skończył się na kill'em all
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NIEZNISZCZALNY
http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... s_List#Hit
Bikipedia prawde Ci powie
Bikipedia prawde Ci powie
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: NIEZNISZCZALNY
To chyba nie powinno być w tym temacie, ale nie chcę zakładać nowych.
Chodzi o to, że chciałbym, aby jakaś jednostka wroga (SU-34) była widoczna (tzn.żeby był wskaźnik taki jak w waypoincie na niej) jeśli zbliży się do mnie na odległość 2km.
Chodzi o to, że chciałbym, aby jakaś jednostka wroga (SU-34) była widoczna (tzn.żeby był wskaźnik taki jak w waypoincie na niej) jeśli zbliży się do mnie na odległość 2km.