Witam wszystkich,
Mam pytanie dotyczące waypointów. Mianowicie chciałem ostatnio stworzyć bitwę powietrzną przy której samoloty leciały by powyżej 1000m. Problem jest taki: Postawiając waypoint znajduje się on na równi z ziemią lub poziomu morza. Gdy samoloty są na wysokości normalnej, normalnie przelatują przez kolejne waypointy. I tu tkwi problem. Samoloty na wysokości 1000m lub nawet mniej nie mogą rozpoznać waypointów ponieważ znajdują się zbyt daleko od tego waypointa. Wiecie może co na to poradzić ?
Pozdrawiam,
Wysoki lot samolotem- problem z waypointem
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Wysoki lot samolotem- problem z waypointem
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Wysoki lot samolotem- problem z waypointem
Musi być tysiąc metrów, a sprawdzałeś mniejsze wysokości. Może kilkaset metrów wystarczy.
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: Wysoki lot samolotem- problem z waypointem
Możesz zamiast waypointów użyć gamelogic'ów. Je można ustawić na dowolnej wysokości, a samolotom możesz kazać latać od gamologic do gamelogic skryptem.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Re: Wysoki lot samolotem- problem z waypointem
Znaczy stwierdzam tak. Bitwę chciałbym na pewno urządzić na wysokości około 1500 m. Co do gamelogic-ów to pierwsze o tym słyszę
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: Wysoki lot samolotem- problem z waypointem
Byłem dość mocno "zrobiony" jak to pisałem, ale chodzi o to :
Ai nie musi zawsze podążać od Waypointu do Waypointu, używając komendy "move" (chyba, już dobrze nie pamiętam), możesz kazać im poruszać się po markerach lub np. gamelogic
np.
z tym że marker tez jest na ziemi, ale już gamelogic możesz ustawić na dowolnej wysokości.
gdzie unit to twoje AI, a
gamelogic1 to nazwa gamelogic'a
Ai nie musi zawsze podążać od Waypointu do Waypointu, używając komendy "move" (chyba, już dobrze nie pamiętam), możesz kazać im poruszać się po markerach lub np. gamelogic
np.
Kod: Zaznacz cały
unit move getmarkerpos "marker1"
Kod: Zaznacz cały
unit move position gamelogic1
gamelogic1 to nazwa gamelogic'a