Operation Arrowhead Edytor

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Operation Arrowhead Edytor

Post autor: Land »

Witam, wpadłem na pomysł na fajną misję do Army tylko wydaje mi się ze będą potrzebne mi do tego skrypty a nigdy tego nie robiłem dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Potrzebuje zrobić takie rzeczy:
1. Najpierw chcę żeby samochód jechał ale żeby nie było celownika HUD itd... będę siedział jako pasażer
2. Chce żeby leciała muzyka w czasie jak będę jechał tym samochodem
3. Chce aby samochód jak przejedzie obok innego samochodu (to będzie bomba) to żeby ten 2 samochód wybuchł i żeby ekran się ściemnił i po chwili pojawię się już normalnie w grze i będę grać
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: GenerałKyrwa »

1.Dajesz samochód z cywilem i w polu "nazwa" dajesz np s1 i w polu uruchamiania twojej postaci wpisujesz this MoveInCargo s1 i gotowe aha i to działa w każdym pojezdzie i w pustych i w normalnych ;)
2.Dajesz wyzwalacz i tam jest "aktywacja dajesz np zachód i na samym dole jest napis "efekty" klikasz tam i dajesz "scieżka" no i wybierasz muze dajesz ok i gotowe
3.http://www.youtube.com/watch?v=8o42TkSw ... e=related- prosze wszystko pokazane

Jak pomogłem daj plusa :)
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: Land »

Dałem plusika ;) Ale co do pkt 3 nie rozumiem od 3:10 te komendy co w notatniku pisze przyprawiają mnie o ból głowy ;) Jak otworzył wgle to wielkie okienko co tam były jakieś funkcje w 3:17

EDIT: jak dodać taki napis na środku na samym początku gry np: Pakistan rok 2011 ?? i jak zrobić aby muzyka leciała głośniej :) oczywiście bez pomocy opcji ;D niechce gry wyciszać
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: GenerałKyrwa »

Chodzi ci chyba o moduły a zeby te uruchomić dajesz f7 albo kilkasz poprostu tam gdzie są a są pod markerami a co do tego napisu to proste dajesz wyzwalacz aktywacja > zachod > efekty > na samym dole dajesz "tekst" a nizej wybierasz czy ma być na samym srodku albo pod spodem proste :)
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: Land »

Robię wszystko według tutoriala z pktu 3 ale kiedy przejeżdżam obok pojazdu to on nie wybucha... dałem atywacje przez BLUFOR skrypt dosłownie przepisałem nawet te same stawiałem objekty nazwy itd... a i tak nie działa czego to może być przyczyna?
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: GenerałKyrwa »

Nie wiem albo czegoś nie nazwałeś albo nie dałeś jakiegoś przecinka albo kropki a takie rzeczy często sie zdarzają sprawdz wszystko od początku. A no i dam ci film z najłatwiejszy sposób na IED-a http://www.youtube.com/watch?v=PLfgdBj5 ... re=related :)
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: Land »

GenerałKyrwa pisze:Nie wiem albo czegoś nie nazwałeś albo nie dałeś jakiegoś przecinka albo kropki a takie rzeczy często sie zdarzają sprawdz wszystko od początku. A no i dam ci film z najłatwiejszy sposób na IED-a http://www.youtube.com/watch?v=PLfgdBj5 ... re=related :)
Próbowałem tego sposobu to mina mi odrazu po starcie misji wybucha sama :D darowałem sobie to może inny sposób znajdę :P jak mogę zrobić że jak samochód dojeżdża do 1 miejsca to ekran jakby ciemnieje i po chwili robi się normalny ale jest już noc chodzi mi o to że żołnierzy czyli mnie i innych zaatakowali wrogowie i niby straciliśmy przytomność i budzimy się wieczorem

EDIT: dobra poradziłem sobie z bombą :D Tylko czemu zawsze jak ja siedzę w pojeździe który ma wybuchnąć to nie rozwala się on do końca? Niszczy się ale wszyscy uciekają odrazu a ja chce żeby to nas zabiło a dalsza część pytania nadal aktualna czyli jak zrobić że budzą się nocą :)
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: Marine91 »

Witam. Odświeżę trochę temat ponieważ moje pytanie dotyczy wyżej podanego skryptu na IED.

Czy dało by się tak zrobić, aby wyzwalacz aktywował tylko, np. car1, a nie cały zachód?

Drugi wyzwalacz, chciałbym aby aktywowały tylko pojazdy zachodu znajdujące się na ziemi (najlepiej by było, gdyby ludzie mogli sobie spokojnie obok niego przejść. Oczywiście jeśli tak się nie da, może być aktywowany przez cały "lądowy" zachód). Dość dziwnie wygląda, jak IED próbuje zniszczyć latające 500 metrów nad ziemią AC130 ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: JonPL »

Propo pytania nr 1 - nie chodzi przypadkiem o to co jest opisane w punkcie "Aktywowany Przez" armacenterowego poradnika?
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: Marine91 »

Tak, o to chodziło. Byłem blisko bo synchronizowałem żołnierzy z wyzwalaczem zamiast połączyć w grupę ;)
Na drugie pytanie raczej nie trzeba już odpowiadać. Po prostu dodam wszystkie pojazdy lądowe w grupę z tym wyzwalaczem.
Dzięki za pomoc ;)

EDIT:
Niestety nie da się połączyć kilku grup z jednym wyzwalaczem... Chciałbym, aby aktywowało wyzwalacz kilka grup.
Może da się jakoś ustawić maksymalną wysokość, na której aktywuje się wyzwalacz?
Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Operation Arrowhead Edytor

Post autor: JonPL »

Wystarczy rozłożyć to na kilka wyzwalaczy (każdy aktywowany przez którąś grupę) i zaprzyjaźnić się z rzeczonym poradnikiem (ostatni bodaj wpis - "łączone")


Tak najprościej dla człowieka nie znającego języka skryptowego.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”