Po pierwsze. to co podałeś skryptem będzie tylko w szczególnym przypadku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-> Raczej nazwałbym to jakąś tam pętlą, która w dodatku nie każe wsiadać żołnierzom do pojazdu, tylko ich tam na siłę, bez pytania wrzuca.
Wracając do użycia:
Masz grupę jednostek. Dowolnej jednostce z tej grupy (najlepiej liderowi, żeby było jasne mniej więcej) wpisz w polu jednostki "Uruchamianie" właśnie to, czyli {_x moveincargo Pojazd} forEach (units (group this));
Oczywiście musisz mieć jeszcze utworzony wcześniej pojazd o nazwie Pojazd.
Takie rozwiązanie spowoduje, że jednostki na samym starcie misji zostaną wrzucone do pojazdu.
Jeśli chcesz osiągnąć to samo, ale po pewnym czasie / po spełnieniu pewnego warunku, to musisz użyć wyzwalacza. W polu Przy Aktywacji wpisujesz {_x moveincargo Pojazd;} forEach units group jednostka; (gdzie jednostka, to nazwa dowolnego żołnierza z zadanej grupy) a w polu Warunek wpisujesz warunek logiczny, który będzie determinował wykonanie się tej pętli.