Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
ALI
Posty: 25
Rejestracja: 25 lutego 2010, 12:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint

Post autor: ALI »

Witam.

Mam takie pytanie. Jak zrobić ''warunek'' taki żeby dana jednostka ruszyła pod wskazany waypoint wtedy kiedy:
1) Gracz znajdyje się w wyzwalaczu.
2) Gracz aktywuje tą czynność przez radio np: Alpha

Sytuacja jest taka.
Jest sobie żołnierz i ma on wyznaczoną trasę. Normalnie na początku gry rozpoczyna ''spacer'' tam gdzie mu wyznaczyłem.
Ale jak zrobić tak aby na początku misji stał tak długo do puki mu nie rozkażę ruszyć. Przez wejście na wyzwalacz itp.

Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint

Post autor: Trance »

Tworzysz conajmniej dwa punkty trasy dla żołnierza. Następnie tworzysz wyzwalacz i synchronizujesz pierwszy WayPoint z tym wyzwalaczem.
Następnie w warunku wyzwalacza wpisujesz:
player in thislist (oczywiście nie zapomnij tak ustawić aktywacji, żeby player aktywował ten wyzwalacz (lub go nie aktywował :P))

Teraz żołnierz będzie czekał, aż player znajdzie sięw wyzwalaczu.

Aktywacja radiem podobnie, tylko nie wpisyjesz warunku, typ ustawiasz na Radio (np. Alpha), pole przy aktywacji : gogogo=true;

A w warunku pierwszego punktu trasy wpisujesz : gogogo
Obrazek
ALI
Posty: 25
Rejestracja: 25 lutego 2010, 12:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint

Post autor: ALI »

Ok. Wszystko działa.
Dziękuję za pomoc ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”