Witam.
Mam takie pytanie. Jak zrobić ''warunek'' taki żeby dana jednostka ruszyła pod wskazany waypoint wtedy kiedy:
1) Gracz znajdyje się w wyzwalaczu.
2) Gracz aktywuje tą czynność przez radio np: Alpha
Sytuacja jest taka.
Jest sobie żołnierz i ma on wyznaczoną trasę. Normalnie na początku gry rozpoczyna ''spacer'' tam gdzie mu wyznaczyłem.
Ale jak zrobić tak aby na początku misji stał tak długo do puki mu nie rozkażę ruszyć. Przez wejście na wyzwalacz itp.
Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint
Tworzysz conajmniej dwa punkty trasy dla żołnierza. Następnie tworzysz wyzwalacz i synchronizujesz pierwszy WayPoint z tym wyzwalaczem.
Następnie w warunku wyzwalacza wpisujesz:
player in thislist (oczywiście nie zapomnij tak ustawić aktywacji, żeby player aktywował ten wyzwalacz (lub go nie aktywował
))
Teraz żołnierz będzie czekał, aż player znajdzie sięw wyzwalaczu.
Aktywacja radiem podobnie, tylko nie wpisyjesz warunku, typ ustawiasz na Radio (np. Alpha), pole przy aktywacji : gogogo=true;
A w warunku pierwszego punktu trasy wpisujesz : gogogo
Następnie w warunku wyzwalacza wpisujesz:
player in thislist (oczywiście nie zapomnij tak ustawić aktywacji, żeby player aktywował ten wyzwalacz (lub go nie aktywował
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Teraz żołnierz będzie czekał, aż player znajdzie sięw wyzwalaczu.
Aktywacja radiem podobnie, tylko nie wpisyjesz warunku, typ ustawiasz na Radio (np. Alpha), pole przy aktywacji : gogogo=true;
A w warunku pierwszego punktu trasy wpisujesz : gogogo
![Obrazek](http://trance13bds.w.interia.pl/stopcheat.gif)
Re: Warunek rozpoczęcia chodu pod wskazany waypoint
Ok. Wszystko działa.
Dziękuję za pomoc![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dziękuję za pomoc
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)