gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Arma2 oraz Arma2OA: Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: HTM »

zapraszamy do kontaktu
jesteśmy zazwyczaj wieczorem i raczej codziennie a gramy w tryby które sobie ustalimy
najważniejsza jest dobra zabawa

kontakt przez TS - patrz mój podpis

dziś testujemy mój autorski coop (póki co statyczny, i bez obsługi obiektów)

Okupant już dosyć zabrał naszych towarzyszy. Mimo trudów życia pod okupacją, partyzanci nie próżnują. Postanowili uderzyć w trzy główne miejsca na wyspie Podagorsk. Spośród siebie wybrali dwie grupy sześcioosobowe i jako wsparcie kandydata na partyzanta.

By zaskoczyć przeciwnika na czas operacyjny wybrano godzinę 4:00 14 sierpnia 2008 roku. Nadano jej kryptonim Z.

Celem misji jest zniszczenie wrogich radarów i ciężkiej fabryki broni. Wiedzą, że to misja samobójcza, ale są pełni zapału, ponieważ dane wywiadu donoszą o kilku miejscach mało strzeżonych, gdzie okupant trzyma broń, pojazdy i uzbrojenie.

Wywiad także donosi, że okupant chce pojmać lekarza współpracującego z ruchem oporu, i dzięki tej wiedzy uwięzić generała podziemnej armii. Te informacje nie są jednak do końca wiarygodne. Dane wywiadowcze przekazują jeszcze jedną ważną informację, czasami do hotelu przybywa śmigłowcem ważny dygnitarz wroga, to śmigłowiec transportowy i spokojnie zmieści oddział partyzancki.

Z ostatniej chwili, przechwycono meldunek, że okupant odstawił zużyte czołgi do słąbo strzeżonych punktów na południu wyspy, można podjąć ryzyko przejęcia i wykorzystania ich do akcji.

Po zniszczeniu głównych celów można udać się do stanowiska ewakuacji na północnym wschodzie.

Pamiętajcie, zawsze możecie liczyć na zapasy, jakie zgromadził sztab partyzancki na północy wyspy i w trudnych momentach mogą tam się udać.

Wykorzystajcie to, że Igor (kandydat na partyzanta) jest zaufanym człowiekiem wroga, to zaufanie można wykorzystać, w krytycznej sytuacji.

Szkielet misji do pobrania wgrać do katalogu gry /MPMissions

gdyby plik misji był nieodpowiedni, rozłaczało was z serwerem - zapraszam po więcej info na forum [CKSS]

Posiadać należy wyspę Podagorsk - ale pewnie ją macie...
http://www.armaholic.com/page.php?id=8791

TODO:
- oskryptować aktywację pobocznego celu misji przy spotkaniu z lekarzem
- oskryptować patrolowanie obiektów
- oskryptować (i ewentualnie dodać nowe) ruchy oddziałów w przypadku zniszczenia poszczególnych obiektów
- oskryptować patrol MI-24 nad farbyką broni
- oskryptować zakończenie misji jeżeli główne cele zostaną zaliczone (radar1 jest losowy)
Ostatnio zmieniony 11 stycznia 2010, 12:20 przez HTM, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: kondor »

Nie ma potrzeby, by gracze ściągali misję ręcznie. -Gdy klient nie ma danej misji, to zostaje automatycznie ściągana z serwera.
Tym screenem, imo, psujesz ewentualnym graczom element niepewności, co w ktorym mieście czeka na nich (dlatego często autorzy misji nie lubią grać/dowodzić w swoje misje).
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: HTM »

kondor pisze:Nie ma potrzeby, by gracze ściągali misję ręcznie. -Gdy klient nie ma danej misji, to zostaje automatycznie ściągana z serwera.
Tym screenem, imo, psujesz ewentualnym graczom element niepewności, co w ktorym mieście czeka na nich (dlatego często autorzy misji nie lubią grać/dowodzić w swoje misje).
jakoś wczoraj nie chciał udostepniać tej misji do pobierania
w nowszej wersji zmienione są układy jednostek i zaopatrzenia, ponadto mapa jest w malej skali wiec nie jest zbyt dokładna

ale masz rację - link do obrazka usunę

a oto nasze wczorajsze zmagania (z kibekliem... polecam od drugiem minuty :) )
http://www.youtube.com/watch?v=sChfu5jWK7I

komentarz reżyserski -> http://www.forum.ckss.pl/viewtopic.php?p=17695#17695
przykład jak to jest u nas w klanie...
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: SaS TrooP »

Gracie państwo bez mikrofonu, macie discopolo w tle i wasze coopy polegają na staniu w kiblu. Co jak co, reklama oryginalna :mrgreen:
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: kondor »

HTM pisze: jakoś wczoraj nie chciał udostepniać tej misji do pobierania
chyba nie mowimy o tej samej grze
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: HTM »

kondor pisze:
HTM pisze: jakoś wczoraj nie chciał udostepniać tej misji do pobierania
chyba nie mowimy o tej samej grze
piszemy - też mnie to zdziwiło, może dziś będzie normalnie...
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
HTM
Posty: 62
Rejestracja: 27 listopada 2009, 10:29
ID Steam:
ID gracza: 1408
Lokalizacja: Warszawa Praga South
Kontakt:

Re: gra z [CKSS] - warfare, coop, dm, dominacja

Post autor: HTM »

propozycje na dziś:
- ratunek doktora z namalska - wg nowych zasad (o ile wogóle zadziała) - coop z użyciem undead moda
- oczyszczanie Elektrozaworska z zombie - coop z użyciem undead moda
- jak będziecie mieli EVERON możemy tam TDMa odpalić jak nie to na Czarnorusi - TDM leśny, walka kontaktowa

- pobrałem jeszcze misję DEVASTATION in Quesh-Kibrul
-- http://www.armaholic.com/page.php?id=9386
-- http://www.armaholic.com/page.php?id=8798


więcej o modzie, coopie i innych rzeczach na forum [CKSS]
Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Multiplayer”