Krótko i konkretnie.
Mamy sobie np pilota do uwolnienia.Pilnuje go 2 strażników i jakiś oddział ma za zdanie odbić pilota.
Jak zrobić żeby egzekucja pilota odbyła się np o godzinie 18 czasu gry?.No i czy to w ogóle możliwe?
Wykonanie akcji o danej godzinie
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Wykonanie akcji o danej godzinie
1. stworz wyzwalacz z warunkiem aktywacji:
i z polem "przy aktywacji":
Kod: Zaznacz cały
(daytime - 18) < 3
Kod: Zaznacz cały
plutonEgz = [straznik1, straznik2]; {_x doTarget jeniec; _x doFire jeniec;}forEach plutonEgz;
Re: Wykonanie akcji o danej godzinie
OK jeszcze takie pytanie bo lubię poznawać logikę tych komend
"(daytime - 18) < 3"
Co oznacza w tym przypadku < 3?
"(daytime - 18) < 3"
Co oznacza w tym przypadku < 3?
Re: Wykonanie akcji o danej godzinie
chodzi o to, ze wyzwalacz sprawdza warunek co jakas czesc sekundy, czyli w okolicach godziny 18 komenda daytime bedzie zwracac, np:
17.89, 17.93, 17.99, 18.02, 18.09, ... czyli jak widzisz warunek: moze nie zostac nigdy spelniony.
wyrazenie (daytime - 18) da mu ta pewnosc(z duzym 3-sekundowym zapasem).
To ogolna zasada w programowaniu, ze nie porownuje sie bezposrednio z liczba rzeczywista.
17.89, 17.93, 17.99, 18.02, 18.09, ... czyli jak widzisz warunek:
Kod: Zaznacz cały
daytime == 18
wyrazenie (daytime - 18) da mu ta pewnosc(z duzym 3-sekundowym zapasem).
To ogolna zasada w programowaniu, ze nie porownuje sie bezposrednio z liczba rzeczywista.