ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

SaS TrooP pisze:@Vilas, miałem na myśli bardziej system ran, nie tyle co balistykę, bo w tej kwestii całkowicie ufam twojemu osądowi.

@Mirage/Rainbow - powiedzcie mi, czy jak ci kule przelatują obok głowy to ekran się rozmazuje? Brak tego ficzera w Armie mnie wkurzał, bo ludzie sobie gówno robili z zaporowego na przykład.
Ficzer rodem z Crysisa ;)
A może to by bylo lepsze od Zielonych czy żółtych smug?
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

spis klas mnie troche rozśmieszył, ale okej...
SquadLeader i Teamleader to typowa anglosaska struktura
Squadleader dowodzi dwoma fire teamami po 3 żołnierzy+teamleader
cały układ warszawski miał podoficera + żołnierzy
no ale okej ;) to tylko BIS
Obrazek
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SiD »

Vilas...
Przecież nie zrobią poradzieckiego Chain of Command, w przypadku, gdy mają możliwość zbudowania czegoś, na wzór NATOwskiego, czyli bardziej uniwersalnego. Nie chcesz podziału na fireteamy to nie wstawiasz teamleaderów - Proste? I nie, Arma2 nie dzieje się w połowie lat osiemdziesiątych. No, ale ok, to tylko Ty. ;)
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Ah ten Windows XP i jego ustawienia regionalne...
Ostatnio zmieniony 12 sierpnia 2021, 16:40 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Drone
Posty: 217
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
ID Steam:
Numer GG: 4111057
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Drone »

Ziew. Na sieci już od dłuższego czasu jest patch zmieniający język na PL w rejestrze i działa na XP, wystarczy poszukać.

To oczywiście informacja dla tych którym ciotka/wujek/chomik przysłał wersje GER ^^
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Rainbow, bez podminay plikow pbo? Pod XP sie tak nie da ;p

Drone, mozna zakupic wersje downloadowalna albo z Metaboli albo PeterGames :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: GŁOŚNIK »

Ja znalazłem coś takiego.... :hapy

Spolszczenie do ArmA 2

Aby odpalić spolszczenie na systemie Vista musimy uruchomić grę jako administrator (prawy klawisz na ikonkę ArmA2 i uruchom jako administrator). Dalej postępować zgodnie z zamieszczoną instrukcją.


Spolszczenie do gry w wersji 1.0
Kod:

http://rapidshare.com/files/240112519/A ... czenie.zip



Spolszczenie do gry w wersji 1.01
Kod:

http://rapidshare.com/files/240133366/A ... _v1.01.rar
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Artek3333 »

Normalnie nie mogę się doczekać wersji pl. :roll: Bo u mnie tylko to wchodzi w grę, czytając wasze opinie wnioskuję, że nie jest tak źle, :) chodź na pewno coś tam będę narzekał :twisted: bo cenię realizm najwyżej. Prośba do was wszystkich aby stworzyć dział edytor ArmA2 i walcie tam swoimi odkryciami i wiedzą. :) Pozdrawiam. :dworship
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

r2d2 pisze:
SaS TrooP pisze:@Vilas, miałem na myśli bardziej system ran, nie tyle co balistykę, bo w tej kwestii całkowicie ufam twojemu osądowi.

@Mirage/Rainbow - powiedzcie mi, czy jak ci kule przelatują obok głowy to ekran się rozmazuje? Brak tego ficzera w Armie mnie wkurzał, bo ludzie sobie gówno robili z zaporowego na przykład.
Ficzer rodem z Crysisa ;)
A może to by bylo lepsze od Zielonych czy żółtych smug?

Jest to bardzo użytkowe i bardzo mi na tym zależy i bardzo chciałbym wiedzieć czy to tam jest i bardzo chciałbym też wiedzieć jak to działa.
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Mirage »

SaS TrooP pisze:Jest to bardzo użytkowe i bardzo mi na tym zależy i bardzo chciałbym wiedzieć czy to tam jest i bardzo chciałbym też wiedzieć jak to działa.
Czy ja wiem...

Jeśli leżysz na ziemi, czołgasz się i nagle jesteś pod ostrzałem to raczej starasz się szybko zmienić swoja pozycje, turlać się tak by nie zginąć, a nie patrzysz czy ekran jest rozmazany czy też nie. Ja czegoś takiego nie stwierdziłem w A2 póki co.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

To nie dobrze, bo chociażby na trailerze obraz rozmywał się w trakcie turlania.
To jest przydatne, chociażby w Project: reality, gdzie bardzo doceniłem tą opcję.


EDIT: Czy ktoś może mi opisać jak działa MLRS?
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”