CSLA 1.02

ODPOWIEDZ
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

CSLA 1.02

Post autor: vilas »

chciałem uprzejmie poinformować, ze CSLA 1.02 wyszła

http://www.armedassault.info/index.php? ... ons&id=912

rozpisywać sie nie musze, każdy wie, że to najwyższa jakość itp.
polecam :)
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: CSLA 1.02

Post autor: mant3z »

Jak mi się CSLA podobała pod OFP tak mi się za cholerę nie podoba pod ArmA.
OK, modele i textury są na prawdę zajebiste ale co to za szajsowate dźwięki?
Zagrałem jedną misję i mnie zniesmaczyło :no

W ogóle pierwsza misja mi się trafiła taka gdzie wróg nie przejawia żadnej aktywności, po prostu stoi i czeka aż mu podejdziesz pod lufę... a jak zajdziesz go od tyłu to jest całkowicie bezbronny.
Mów mi milordzie łapserdaku!
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: CSLA 1.02

Post autor: vilas »

ale AI raczej CSLA nie zmienia, dodaje modele nowe chyba tylko ?
całe AI Army dla mnie jest gorsze niż OFPowskie
np. wczoraj grałem SP,następująca sytuacja:
ide z drużyną specnazu , dałem im specjalnie 7-2 i 3-7 (danger, scan horizon), podczołguję sie pod miasto, gdzie stoi kilku partyzantów, partyzanci padają jakby nas zauważyli (cały skład 7-8 na ziemi) , a nie powinni zauważyć i co dalej ?
dalej jakiś partyzant podbiega i mnie zabija, strzela kilka razy, nie trafia (w P85 dałem specjalnie dla SP większy rozrzut dla funu) , ja próbuje namierzyć skąd, bo gęste krzaki (z mojej pozycji, a nie z pozycji 4 żołnierzy leżących kilka metrów obok) - nikt z moich nie zareagował, choć gościa raportowali
analogicznych sytuacji pełno
także ogólnie SP i AI w Armie jest do kitu, a nie CSLA :D
wiesz ile moich misji P85 legło w gruzach, bo pojazdy sie zderzają i spychają z drogi na krętej drodze w lesie albo górach ?
ile załóg ginie przy wsiadaniu (np. duży atak pancerny, dałem 6 pustych czołgow, na znak alarmu 20 załogantów ma biec i wsiadać do poszczególnych czołgów, 2 ginie pod kołami swoich, jeden czołg na wieży leży, bo sie z innym czołgiem "pokłócili" kto pierwszy przez brame przejedzie)
nie wiem jak to w A2 wygląda, ale Arma 1 ogólnie jest tragiczną grą jeśli chodzi o singla :(
także CSLA tu nie winna, CSLA jest super - i jakościowe modele i dała troche misji do grania :)
jedynym elementem do kitu jest Arma1, przypomnij sobie pierwsze wersje z boską wiedzą AI, gdzie idziesz pod lasem, 300 metrów dalej a AI sie odwraca i celuje w Ciebie
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: CSLA 1.02

Post autor: mant3z »

Nie chodzi mi o mądrość AI tylko to, że ktoś je poustawiał w bazie i nie dał im żadnych celi, pkt akcji.
Po prostu sobie sztywno stoją, podczas ostrzału nie ma żadnej reakcji. No i co najbardziej mnie denerwuje to to, że nic się nie dzieje losowo, zawsze jest tak samo i przeciwnik stoi zawsze w tym samym miejscu.

Patrz np. evolution czy domination. Tam jest chyba zaimplementowany skrypt keygetysa (czy jak on się tam zwie), proste do zaimplementowania a ile dodaje do klimatu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: CSLA 1.02

Post autor: vilas »

skoro stoją w bazie i nic nie robią, to może to jednak wina AI + jakieś błędy modeli Warfare?
bo za "oczy" AI odpowiada LOD modelu nazywany VisualGeometry
jeśli coś skopane w tym LODzie to misja z takimi obiektami zmienia to co widzi AI
może w Warfare coś skopane ?
tak jak w CWR na Maldenie są płoty przez które AI widzi ale nie strzela (sztachetki z deseczek), dla AI płoty są nie do przestrzelenia a ja zdejmuje strażnika AI bez problemu
lub na odwrót, ja go nie widze przez sztachetki, ale on już leży i celuje we mnie (ale nie strzela)
gdy jak go przez te sztachetki przyuważe to strzelam
może tu jest psikus?
ważne że dali misje, można je przejśc raz i sie cieszyć :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: CSLA 1.02

Post autor: Rafael3D »

W kwestii AI...
Mamy Domination. Baza. Co jakiś czas wróg atakuje bazę zrzucając desant spetznazu z heli. Spece nie dość że tłuką do wszystkiego co żywe w bazie, to jeszcze potrafią podłożyć ładunki i wysadzić co cenniejsze budynki/pojazdy. OK. Podmieniam jednostki spetznazu na "LWP spetznaz" (tylko jednostki, pozostałe parametry behawioralne nie zmienione). Okazuje się, iż teraz nasi "komandosi" lądują w bazie, po czym ograniczają się jedynie do atakowania siły żywej. Nie niszczą ani sprzętu ani budynków.
Ciekawostka taka.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: CSLA 1.02

Post autor: vilas »

może w jakimś skrypcie użyto nazw klas ?
może coś jest przypisane do np. SoldierESaboteur... a nie P85_LWP_Airborne...
Obrazek
utops
Posty: 2
Rejestracja: 07 września 2009, 19:14
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: CSLA 1.02

Post autor: utops »

CSLA2 ssie.
zmienił opf -grę która kochałem w coś co nienawidzę.
-Kiepskie balansowanie, ai przeciwnika jest super w porównaniu do ai pepków podkomendnych i statystów.(Ci tylko stoją jak kulochwyty)
-Nudne intra,grafomańskie wstępy
-Konstrukcja misji jest mniej więcej taka: Niech będzie trudno ( nie mam nic przeciwko wysokiemu poziomy trudności, byle by cała mechanika gry była w pierwotnym porządku.) a jeżeli graczowi się powiedzie, to dajmy jakieś durne zadanie od czapy pod koniec, żeby sknocił.
-STEYR AUG domyslnie,bez mozliwosci zamiany dla postaci gracza po stronie USA - to lekkie przegięcie. Reszta wojakow biega z M16

Czy wersja dla arma jest podobna do CSLA2?
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”