
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Forestal nie daj się wkręcić w radkową wizję konspiracji 

Mów mi milordzie łapserdaku!
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ja tylko zadalem konkretne pytanie 
Wszyscy zakladaja, ze BISowi sie nie chce i na nich najezdzaja. Moze poprostu sie nie da? Albo by to wymagalo zbytnich nakladow pracy. Wszyscy tylko psiocza

Wszyscy zakladaja, ze BISowi sie nie chce i na nich najezdzaja. Moze poprostu sie nie da? Albo by to wymagalo zbytnich nakladow pracy. Wszyscy tylko psiocza

-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Forrestal jak doskonale wiesz VBS2 i ArmA są na tym samym silniku. Taki edytor 3D składa się z paru funkcji w silniku gry, które umożliwiają zapis zmian dokonanych w podglądzie 3D oraz SQS'ów i SQF'ów umożliwiających tworzenie i zarządzanie jednostkami w grze. Takie skrypty mamy już w Armie, nawet lepsze od tych VBSowskich (3DE czy jak to sie tam nazywa).
Mało tego - w Armie1 udalo mi sie odkopać etykietki (napisy) i nazwy klas/funkcji używanych w VBSowskim edytorze 3D, LEM chyba nawet część z nich przetłumaczył. Wygląda to tak, jakby edytor 3D był po prostu wycięty z Army1.
Mało tego - w Armie1 udalo mi sie odkopać etykietki (napisy) i nazwy klas/funkcji używanych w VBSowskim edytorze 3D, LEM chyba nawet część z nich przetłumaczył. Wygląda to tak, jakby edytor 3D był po prostu wycięty z Army1.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Dzisiejsza mini-recenzja (eng):
http://www.eurogamer.net/articles/arma-ii-hands-on
http://www.eurogamer.net/articles/arma-ii-hands-on
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No wlasnie OFman, chcialem zeby ktos oprocz mnie to napisal ale to ze bazuja na tym samym silniku nie znaczy ze silnik jest identyczny! Ja sie zaloze, ze poprostu w VBSie za za duze zmiany w porownaniu do ArmA zeby ten 3D edytor tam wsadzic, nie mowie ze sie nie da ale takie ja przyjmuje zalozenia.OFman pisze:Forrestal jak doskonale wiesz VBS2 i ArmA są na tym samym silniku.
A to ze teskty byly w localization kicie to nic nie znaczy, pewnie przy pracach nad wersjami jezykowymi ktos wrzucil wiecej niz jest uzywane

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Forrestal, ale sam BiS potwierdził, że ArmA II używa najnowszego silnika w wersji 3. VBS2 jest na Real Virtuality 2 (podobnie jak ArmA). Tu po prostu sprawa rozbija się o papiery, dokumenty, pozwolenia i umowy. Zapewne BiS musi jechać okrężną drogą przenosząc 3D edytor do ArmA II.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jestes pewny? Bo jak dla mnie kwestie techniczne sa jak narazie jedynym wytlumaczeniem.
To ze ArmAII jest na RVE3 a VBS2 na RVE2 nic do tematu nie wnosi, bo moga to byc osobno rozwijane projekty
Obecnie jestesmy w stanie dojsc do jednego tylko wniosku, ze wiemy za malo aby na ten temat konstruktywnie dyskutowac.
To ze ArmAII jest na RVE3 a VBS2 na RVE2 nic do tematu nie wnosi, bo moga to byc osobno rozwijane projekty

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No, OFP też jest na tym samym silniku, Poseidonie
Kto by tam na niuanse zwracał uwagę...





-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jeszcze tak na szybko na poprarcie posta eJay'a:
Jak wiadomo BIS na początku zapowiadał edytor 3D w A2. Jakiś czas temu chyba na Tiscali był wywiad z kimś z BISu i padło tam pytanie o edytor. Wtedy zasugerowali, że go nie będzie, ale nie dosłownie. Napisałem więc w tej sprawie do Jennika z pytaniem czy to prawda, że w A2 nie zobaczymy 3DE. Wówczas tylko odpowiedział, że obecnie się nad tym zastanawiają i nie podjeli jeszcze żadnej decyzji. To było jeszcze w tym roku. Nie wierzę, że 3DE nie będzie z powodów technicznych, ale dowiem się o co chodziło.
Jak wiadomo BIS na początku zapowiadał edytor 3D w A2. Jakiś czas temu chyba na Tiscali był wywiad z kimś z BISu i padło tam pytanie o edytor. Wtedy zasugerowali, że go nie będzie, ale nie dosłownie. Napisałem więc w tej sprawie do Jennika z pytaniem czy to prawda, że w A2 nie zobaczymy 3DE. Wówczas tylko odpowiedział, że obecnie się nad tym zastanawiają i nie podjeli jeszcze żadnej decyzji. To było jeszcze w tym roku. Nie wierzę, że 3DE nie będzie z powodów technicznych, ale dowiem się o co chodziło.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
VBS2 jest bardziej "otwarty". Struktura wielu configów jest zupełnie inna od tej z OFP/ARMA. Z tego ci mi wiadomo pochodzi ona jeszcze z Game2 (stąd też fizyka Game2 we wczesnych wersjach VBS2). Po drugie sam edytor 2D w VBS2 jest zupełnie inny od tego w ArmA. Jest on o wiele bardziej rozbudowany, a jego wygląd jest trochę inny. W edytorze tym można np. stworzyć nowe jednostki, dowolnie je wyposażyć i wpisać na stałe do naszej bazy (odpowiada za to prosty kreator).
Ostatnio zmieniony 16 sierpnia 2021, 02:28 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net