Własna nazwa grupy (via Stringtable)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Własna nazwa grupy (via Stringtable)

Post autor: eJay »

Sytuacja jest taka.

Mam w stringtable wpis:

Kod: Zaznacz cały

STR_CFG_GRPNAMES_ALPHA,"ZBYCHU GROUP","GRUPA ZBYCHA"
To dla obu wersji językowych. Kiedy w edytorze używam:

Kod: Zaznacz cały

zbychu setGroupId ["Alpha","GroupColor0"]
To w trakcie misji, przy komunikacie radiowym wyświetla się "Alpha 1" zamiast "Grupa Zbycha". Jak to ugryźć? Jak nazwać grupę własną nazwą ze stringtable?
Awatar użytkownika
aszek
Posty: 133
Rejestracja: 11 lipca 2008, 06:17
ID Steam:
Numer GG: 8568774
ID gracza: 0

Re: Własna nazwa grupy (via Stringtable)

Post autor: aszek »

A nie prościej by Ci było:

Kod: Zaznacz cały

LANGUAGE, "English", "Polish", Comment
STR_CFG_GRPNAMES_ALPHA,"ZBYCHU GROUP","GRUPA ZBYCHA",

Kod: Zaznacz cały

group zbychu setGroupId [localize "STR_CFG_GRPNAMES_ALPHA", "GroupColor0"];  
Oczywiście Arma cyferkę doda zazwyczaj sama (dla jednostek AI/podkomendnych), bo identyfkuje ona jednostkę w grupie (według hierachi), np: dla F3:
(units group zbychu select 2) sidechat "hej, tu zbycho";
dostaniesz: ZBYCHU GROUP 3: hej, tu zbycho

kiedy jednostka jest playable i dowodzi:
leader zbychu sidechat "hej";
dostaniesz: ZBYCHU GROUP (nick): hej, tu zbycho

a kiedy jednostka jest playable, ale jest dowodzona:
dostaniesz: ZBYCHU GROUP (numer) (nick): hej, tu zbycho
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Własna nazwa grupy (via Stringtable)

Post autor: eJay »

Wielkie dzięki, zapomniałem o tym wspaniałym poleceniu "localize" 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”