ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Mi tam filmik się podoba. Widać, że robią postępy, a biorąc pod uwagę, że jest to wersja Alpha dużo rzeczy może się zmienić.
@kondor
Nie martw się, w ArmA2 czołgi też będą się ślizgać Moim zdaniem goście normalnie biegają (animacje o dynamiczniejsze od ArmA).
Dodam też od siebie, że panowie z BISu nadal nie zmienili jednej rzeczy od czasów OFP, co woła o pomstę... Gdzie jest broń biała?
@kondor
Nie martw się, w ArmA2 czołgi też będą się ślizgać Moim zdaniem goście normalnie biegają (animacje o dynamiczniejsze od ArmA).
Dodam też od siebie, że panowie z BISu nadal nie zmienili jednej rzeczy od czasów OFP, co woła o pomstę... Gdzie jest broń biała?
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:03 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Dalszy ruch po nagłym zahamowaniu (poślizg) jest bliższy prawdzie niż nieskończone przyśpieszenie (przyrost prędkości w zerowym czasie)Rainbow pisze: @kondor
Nie martw się, w ArmA2 czołgi też będą się ślizgać
Quake ma jeszcze bardziej dynamiczne!Rainbow pisze: Nie więc o co ci chodzi tymi ludźmi bez masy, bo goście normalnie biegają (animacje o wiele dynamiczniejsze od ArmA).
CM już jakiś czas temu oficjalnie zrezygnował, aby OFP: DR był symulatorem.Rainbow pisze: Poza tym, już większe prawdopodobnieństwo, że realizm będzie od ofp2 niż w arma2, bo tam przynajmniej jest fizyka, a w arma2 nadal będziemy korzystać z praw masy stworzonych przez Spanel Twins.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
OFP2 nie będzie symulatorem. Większość gier, które Codemasters tworzy to ogólnikowi przedstawiciele jakichś konkretnych gatunków gier. Pomimo, że OFP2 nie będzie symulatorem to jednak posiadać będzie pewien stopień realizmu jak fizyka przeze mnie wspomniana. Nie chodzi tu tylko o ragdolla dla żołnierzy, ale ogólnie o całe otoczenie.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:05 przez Rainbow, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie jest usprawiedliwieniem dla niepoprawnego zachowania pojazdu w grze X inne niepoprawne zachowanie pojazdu w grze Y.
Z jednej strony wierzysz w postęp CM, którego ja nie widzę w porównaniu do tech-demo (wskaż elementy poprawione), a z drugiej twierdzisz, że w BISie chyba nic nie robią, że pewnikiem nic się nie zmieni.
edit:
plus za zmiażdżenie samochodu
minus za teren na drugim planie - wygląda jak Malden z OFP - łysy, gdzieniegdzie brzydkie drzewa (gdzie 1,5 miliona drzew (w armie2 mamy 800tys)?)
Z jednej strony wierzysz w postęp CM, którego ja nie widzę w porównaniu do tech-demo (wskaż elementy poprawione), a z drugiej twierdzisz, że w BISie chyba nic nie robią, że pewnikiem nic się nie zmieni.
edit:
plus za zmiażdżenie samochodu
minus za teren na drugim planie - wygląda jak Malden z OFP - łysy, gdzieniegdzie brzydkie drzewa (gdzie 1,5 miliona drzew (w armie2 mamy 800tys)?)
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
OFman pisze:Awesome! Can't wait!
A tak na serio - nie znam się na tworzeniu gier ale czy to normalne, że 3-4 miesiące przed przewidywaną datą wydania gra wygląda tak tragicznie? LODy drzew i trawa to tragedia IMO.
3 miesiace w przyblizeniu 90 dni, przyjmijmy 20h dniowke, no dobra zalozmy 16h dniwke czyli daje nam to 1440 roboczo godziny na jednego czlonka ekipy Pomnoz to przez liczbe ludzi - circa 80, wiec patrz ile im czasu do skonczenia projektu zostalo
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Rainbow, rzekłbym coś niemiłego, ale nie powiem
A tak generalnie - czy naprawdę symulator musi być widowiskowy? Od tego jest Quake/Call of Duty.
Dla mnie w symulatorach ważna jest swoboda, zbrojownia i taktyki, głównie MP (AIkami nigdy nie umiałem dowodzić )
A tak generalnie - czy naprawdę symulator musi być widowiskowy? Od tego jest Quake/Call of Duty.
Dla mnie w symulatorach ważna jest swoboda, zbrojownia i taktyki, głównie MP (AIkami nigdy nie umiałem dowodzić )
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Filmik z OFP2 ...
+ ładne oświetlenie
+ ładne modele żołnierzy
+ względnie dobra trawa, w sumie powierzchnia ziemi na większym dystansie tez wyglada dobrze
+ poruszanie sie AI w terenie, jesli to AI to wyglada ze poruszaja sie calkiem sprawnie
- ruch czołgu, przyspieszenie, hamowanie
- ruch broni w trakcie strzelania, a raczej jego brak
- animacja postaci, schylony bieg wyglada IMHO bardzo nienaturalnie, do tego strzelanie w trakcie ...
- drzewa, niestety nie maja szans pobic BISu w jakosci drzew i krzewow ...
Bronie z ArmA 2:
+ wyglad, wyglad, wyglad, cos wspanialego
+ animacja broni, tylko zapowiedz ale w koncu ...
+ kolimator kobra w standardzie
+ reakcja ciala na strzelanie oparta na inverse kinematics, moze sie doczekamy czegos efektownego
- nie zapowiada sie na symulacje znacznika laserowego
- nie zapowiada sie na prawdziwe, trojwymiarowe celowniki optyczne
@ Forrest ... z choinki sie chyba urwales Licz max. 8h dziennie i max 25 dni w miesiacu, odejmij 20% z 80 osob jako management. Ludzie nie roboty a firma to nie armia, nic nie dziala tak jak powinno. Nigdy
+ ładne oświetlenie
+ ładne modele żołnierzy
+ względnie dobra trawa, w sumie powierzchnia ziemi na większym dystansie tez wyglada dobrze
+ poruszanie sie AI w terenie, jesli to AI to wyglada ze poruszaja sie calkiem sprawnie
- ruch czołgu, przyspieszenie, hamowanie
- ruch broni w trakcie strzelania, a raczej jego brak
- animacja postaci, schylony bieg wyglada IMHO bardzo nienaturalnie, do tego strzelanie w trakcie ...
- drzewa, niestety nie maja szans pobic BISu w jakosci drzew i krzewow ...
Bronie z ArmA 2:
+ wyglad, wyglad, wyglad, cos wspanialego
+ animacja broni, tylko zapowiedz ale w koncu ...
+ kolimator kobra w standardzie
+ reakcja ciala na strzelanie oparta na inverse kinematics, moze sie doczekamy czegos efektownego
- nie zapowiada sie na symulacje znacznika laserowego
- nie zapowiada sie na prawdziwe, trojwymiarowe celowniki optyczne
@ Forrest ... z choinki sie chyba urwales Licz max. 8h dziennie i max 25 dni w miesiacu, odejmij 20% z 80 osob jako management. Ludzie nie roboty a firma to nie armia, nic nie dziala tak jak powinno. Nigdy
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
I tak w nich nie wierzę:)
Trochę zmienię temat: ArmA2 dosało od PEGI 18+ (A1 miało 16+), na filmikach z A2 nie widziałem jakieś specjalnie większej przemocy w porównianiu do jedynki więc o co chodzi? Może o czymś nie wiemy?
Trochę zmienię temat: ArmA2 dosało od PEGI 18+ (A1 miało 16+), na filmikach z A2 nie widziałem jakieś specjalnie większej przemocy w porównianiu do jedynki więc o co chodzi? Może o czymś nie wiemy?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
@OFman
Może przeklinają
@Sas Troop
Grozisz mi?
Może przeklinają
@Sas Troop
Grozisz mi?
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2021, 16:05 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-brak cienia broni na dłoni, jest tylko self-shadowing.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
OFP2 ma oficjalnie team w okolicach 120 ludzi wiec odjalem juz management. Nie znam nikogo kto w firmie robiacej gry robil 8h dziennie - srednio wychodzi 10h + jakas praca w weekendy Jak sie terminy milestonow zblizaja to sie nie sypia czasem. W CM maja podobnieklamacz pisze:@ Forrest ... z choinki sie chyba urwales Licz max. 8h dziennie i max 25 dni w miesiacu, odejmij 20% z 80 osob jako management. Ludzie nie roboty a firma to nie armia, nic nie dziala tak jak powinno. Nigdy