Kolejny raz zmuszony jestem poprosic Was o pomoc przy pewnym skrypcie.
Chodzi o to, ze mam sobie pewien skrypt, ktory odpala sie u kazdego gracza na komputerze, a jedo tresc wyglada tak:
Zadaniem skryptu jest dodanie odpowiednich typow broni do pola wyboru w zaleznosci od przynaleznosci gracza do ktorejs z dwoch grup (domyslnie ma byc ich wiecej).createDialog "DIALOG1";
if (player in west_a) then
{
_index1 = lbAdd [301, "M4A1"];
lbSetValue [301,_index1,0];
lbSetCurSel [301, 0];
_index2 = lbAdd [301, "M16A4_ACG"];
lbSetValue [301,_index2,1];
_index3 = lbAdd [301, "M4A1GL"];
lbSetValue [301,_index3,2];
_index4 = lbAdd [301, "M240"];
lbSetValue [301,_index4,3];
};
if (player in west_pp) then
{
_index1 = lbAdd [301, "M4A1"];
lbSetValue [301,_index1,0];
lbSetCurSel [301, 0];
_index2 = lbAdd [301, "M16A4_ACG"];
lbSetValue [301,_index2,1];
_index3 = lbAdd [301, "M4A1GL"];
lbSetValue [301,_index3,2];
_index4 = lbAdd [302, "M136"];
lbSetValue [302,_index4,0];
lbSetCurSel [302, 0];
_index5 = lbAdd [302, "Stinger"];
lbSetValue [302,_index5,1];
};
exitWith;
Problem w tym, ze w momencie kiedy gracz wybierze dowolna opcje z menu i uruchamia przyciskiem inny skrypt, ktory sprawdza wartosc indeksu wybranej opcji, wartosc ta zawsze wynosi -1 i nie odnosi sie w zaden sposob do wprowadzanych przeze mnie w powyzszym skrypcie danych.
Moglby mi ktos wyjasnic gdzie popelniam w skrypcie blad?
Z gory dziekuje Trance.