Kod: Zaznacz cały
#Start
_gracz = s1,s2,s3,s4,s5,s6
if(EAST knowsabout _gracz):then
alig getpos _gracz
goto "Start"
Moderator: Inkwizytor
Kod: Zaznacz cały
#Start
_gracz = s1,s2,s3,s4,s5,s6
if(EAST knowsabout _gracz):then
alig getpos _gracz
goto "Start"
Nastepnie, podejzewam, ze chcesz sprawdzic stopien informacji jednostki strony wschodniej na temat kazdego gracza. Ale EAST to nazwa całej strony, a nie jednostki, tak jak wymaga tego komenda knowsAbout. Ponadto, knowsAbout zwraca pewną wartość z przedziału od 0 do 4, wiec gdzies w warunku musisz to sprawdzic._gracz = [s1,s2,s3,s4,s5,s6];
Kod: Zaznacz cały
_gracze = [s1, s2, s3, s4, s5, s6];
_index = 0;
_count = count _gracze;
#Start
_gracz = _gracze select _index;
_index = _index + 1;
? (alig knowsabout _gracz > 0) : goto "follow"
? (_index <= _count) : goto "Start"
_index = 0;
~1
goto "Start"
#follow
; śledzenie _gracza po Twojemu
@(UnitReady alig);
exit;
Kod: Zaznacz cały
_tig = createTrigger ["EmptyDetector", getpos alig];
_tig setTriggerType "Guarded by East";
_tig setTriggerStatements ["this", "this exec "follow.sqs"", ""];
_tig setTriggerArea [5000, 5000, 0, false];
_tig setTriggerTimeout [5, 5, 5, true];
_tig setTriggerActivation ["WEST", "EAST D", true];
_tig triggerAttachVehicle [alig];
@false;
exit;
Kod: Zaznacz cały
#follow
; śledzenie _gracza po Twojemu
@(UnitReady alig);
exit;