Wysokość celu kamery.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wysokość celu kamery.

Post autor: Maćko »

Kod: Zaznacz cały

_cam CamSetTarget POSF1
_ox = GetPos cam0 Select 0
_oy = GetPos cam0 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,150]
_cam CamCommit 0
~5
To kamera - nazwij wyzwalacz cam0. A za cel proponuję zrobić nie wyzwalacz, a element logiczny, a w jego uruchamianiu wpisać:

Kod: Zaznacz cały

this SetPos [(GetPos this select 0),(GetPos this select 1),150]
oczywiście nazwać ten element logiczny POSF1.

Ale i tak łatwiejszą opcją jest użycie camera.sqs - ustalanie współrzędnych i żadnych wyzwalaczy.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”