[ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Gość nie przeskoczył tylko przeszedł nad płotkiem. Ciekawe czy special forcesi będą potrafili pokonać 1,5m parkan (np taki jak w załączniku)
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Nie sadze, dotad byla mowa tylko o "malych" przeszkodach.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Tu fakt, wspinaj się tak z 30 kilogramami na plecach . jestem za małymi murkami, reszta nie.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
1. A czy każdy ma 30 kg na plecach?
2. 30 kg to nie tona - dla człowieka który ciągle ćwiczy fizycznie pokonanie takiego muru to nie problem, zwłaszcza, że nie trzeba tego robić siłowo. Poza tym jest w porządku, że taki wojak biega kilometrami z 30kg na plecach, a że raz na pół godziny sobie pokona murek to już nie?
2. 30 kg to nie tona - dla człowieka który ciągle ćwiczy fizycznie pokonanie takiego muru to nie problem, zwłaszcza, że nie trzeba tego robić siłowo. Poza tym jest w porządku, że taki wojak biega kilometrami z 30kg na plecach, a że raz na pół godziny sobie pokona murek to już nie?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Proszę, pokaż siebie biegającego z 30kg na plecach
A tak serio, czepiasz się. A aż tak strasznie wielkich możliwości by to nie otworzyło. jedynie w paru miejscach. Pozatym widziałem takie coś tylko w jednej grze (z żołnierzami rzecz jasna). Więc chyba nikt nie narzeka na brak takiej opcji.
A tak serio, czepiasz się. A aż tak strasznie wielkich możliwości by to nie otworzyło. jedynie w paru miejscach. Pozatym widziałem takie coś tylko w jednej grze (z żołnierzami rzecz jasna). Więc chyba nikt nie narzeka na brak takiej opcji.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Mysle, ze jak zwykle prawda lezy po srodku. Trudno, zeby kolega z kilogramami amunicji na plecach i ciezkim karabinem maszynowym jak ten spiderman skakał po murach. Ale taki komandos z duza sila i wyszkoleniem powinien takie murki pokonywac w ramach treningow, a co dopiero w warunkach bojowych. Takze w zaleznosci od uzbrojenia powinna byc mozliwosc skakania po murach lub tez nie.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
O, i to jest złoty środek! Niestety zapewne nie zostanie wprowadzony. Na pewno nie .
BTW, ciekawą ideą byłaby linka. No wiecie, wystrzeliwujesz/zaczepiasz i się wspinasz. Mniej męczy i extra wygląda.
BTW, ciekawą ideą byłaby linka. No wiecie, wystrzeliwujesz/zaczepiasz i się wspinasz. Mniej męczy i extra wygląda.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Przydałoby sie w ArmA2 troche nowych animacji takich grywalnych, a nie tylko statycznych, szczegolnie duzo mozna by u komandosow wlasnie zaaplikowac. M.in. wlasnie wspinaczka po wystrzelonej linie, wspinanie na jakies wieksze murki itd. No, ale ArmA to nie symulato ninja i nie koncert życzeń, pozostaje miec nadzieje, ze powstanie mod o podobnych wlasciwosciach.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
A ja podszedłbym do tego tak, że jeżeli jest ktoś, kto podstawi rękę, to wówczas można z siłą dwóch pokonać murek.
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
czytaj ze zrozumieniem (zauważyłeś "?" na końcu zdania?). Bo to Ty zakładasz wielki trud dźwigania 30kg, ale nie masz zapewne nic przeciwko bieganiu z tym balastem(, a przynajmniej nie wyczytałem, żebyś był temu przeciwny).SaS TrooP pisze:Proszę, pokaż siebie biegającego z 30kg na plecach
To błędne koło, bo wyspy są tworzone tak, aby nie było zamkniętych ogrodzeń - zawsze się gdzieś zostawia sztuczną dziurę, bo wiadomo, że w armie nie da się pokonywać przeszkód. A skoro nie ma wysp z zamkniętymi ogrodzeniami, to po co tworzyć takie właściwości?SaS TrooP pisze: A tak serio, czepiasz się. A aż tak strasznie wielkich możliwości by to nie otworzyło. jedynie w paru miejscach.
Wyjrzyj za okno, popatrz jak wyglądają podwórka, otoczenia hurtowni itp - tam nie ma armowych dziur, ani wiecznie otwartych furtek. Gdyby zrobić wyspe realistycznie przedstawiającą jakieś typowe miasteczko, to pewnie (przy obecnych właściwościach army) niedostępne byłoby z 60% miasta.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [ArmA 2] Nowy zwiastun ArmA II w wersji HD!
Niby tak, ale bieganie nie męczy aż tak jak wspinaczka. No, chyba, że biegniemy pod górkę . Ja tam za ideą podstawiania rąk też jestem ,ale niestety - możemy tylko pomarzyć...czytaj ze zrozumieniem (zauważyłeś "?" na końcu zdania?). Bo to Ty zakładasz wielki trud dźwigania 30kg, ale nie masz zapewne nic przeciwko bieganiu z tym balastem(, a przynajmniej nie wyczytałem, żebyś był temu przeciwny).
Dlatego wspinanie się załatwiłoby sprawę. Aczkolwiek waga sprzętu załatwiłaby wspinanie. pozostaje pistolet i ręka kolegi. Niestety, jak pisałem, ni ma szans...To błędne koło, bo wyspy są tworzone tak, aby nie było zamkniętych ogrodzeń - zawsze się gdzieś zostawia sztuczną dziurę, bo wiadomo, że w armie nie da się pokonywać przeszkód. A skoro nie ma wysp z zamkniętymi ogrodzeniami, to po co tworzyć takie właściwości?
Wyjrzyj za okno, popatrz jak wyglądają podwórka, otoczenia hurtowni itp - tam nie ma armowych dziur, ani wiecznie otwartych furtek. Gdyby zrobić wyspe realistycznie przedstawiającą jakieś typowe miasteczko, to pewnie (przy obecnych właściwościach army) niedostępne byłoby z 60% miasta.