SKOK

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

SKOK

Post autor: centurion_94 »

Mam pewien problem. Otóż gdy daję w polu "przy aktywacji" w wyzwalaczu to:
_x action ["Eject",helikopter]} forEach units group dowodca1
żołnierze z grupy dowodcy1 wyskakują, ale helikopter podlatuje i wsiadają z powrotem do maszyny. Próbowałem ustawić trasę przelotu helikoptera nad wyzwalaczem i ustawienie waypointa "ruszaj" grupie w inne miejsce, ale po wyskoku znowu wsiadają :rant
POOMMOOCCYY!!!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: SKOK

Post autor: Matte »

Robisz tak:

Kod: Zaznacz cały

{unassignVehicle _x} forEach units group dowodca1; {_x action ["Eject",helikopter]} forEach units group dowodca1
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: SKOK

Post autor: kondor »

dodaj im jeszcze:

Kod: Zaznacz cały

{unassignVehicle _x} forEach (units group dowodca1);
mi powyższe pomogło. jeśli to nie wystarczy Tobie, możesz jeszcze wspomóc się:

Kod: Zaznacz cały

(units group dowodca1) allowGetIn false;
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: SKOK

Post autor: centurion_94 »

OK. Spróbuje :dworship
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”