Problem z _x MoveInGunner y

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z _x MoveInGunner y

Post autor: Trance »

Witam!

Mam taki problem dość dziwny. Otóż robie misje multiplayer dla dwóch stron konfliktu. Chodzi o to, ze po spełnieniu pewnego warunku ma sie "stworzyć" soldak i to od razu na kmie (ktory nazywa sie y).
Wiec zgodnie z procedura wpisuje :
_soldak = "SoldierWB" createUnit [position costam, group ktostam]
_soldak join grpNull
_soldak moveInGunner y
_soldak setBehaviour "COMBAT"
itd...


Problem w tym, ze pomimo iz soldak sie tworzy i jest dla wszystkich widoczny, to nie robi tego na pozycji strzelca w kmie, tylko obok kma i sobie poprostu gdzies biegnie (podejrzewam, ze do jednostki, ktora jest juz na mapie, ktora nazwalem ktostam)

Czytalem na stronie community.bistudio.com cos na temat komendy MoveInGunner, ze jest to komenda lokalna itd, jednak nie za bardzo rozumiem co to znaczy, ze jest lokalna. Wstawiałem przed całym skryptem ?!(isServer):exit (hehe) ale tez nic to nie dawalo.

Prosze Was bardzo o pomoc. Z góry dzieki ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z _x MoveInGunner y

Post autor: Trance »

Ok poradziełem sobie, kluczem okazała sie mozliwosc wpisywania w komendzie createUnit takze inicjacji jednostki, wszystkie te komendy nalezało tam umiescic. Dzieki wszystkim, ktorzy chociaz przez chwile wytezyli umysl, aby mi pomoc.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”