Wykonywanie animacji non-stop

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Mefiu »

Witam
Jak zrobic zeby zolnierze wykonywali dana animacje non-stop? Dla przykladu mamy komende: AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease, która powoduje, że zolnierz stoi z rekami za sobą. Niestety normalnie to trwa doslownie kilka sekund, a ja chce żeby trwało tyle ile sobie zażyczę. Wpisuje

Kod: Zaznacz cały

this setBehaviour "safe" ; this switchMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"
i lipa, nie działa jak powinno. Co radzicie?
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: eJay »

Sprobuj z "Careless".
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Mefiu »

Nie działa :/
Musi sie dac jakos to zrobić, jestem tego pewny. Tylko jak?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Trance »

Jezeli to AIk ma grac ta animacje to daj mu jeszcze disableAI "AUTOTARGET" przed samym wykonywaniem animacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Yac »

Daj playmove zamiast switchmove powtarzając kilkakrotnie animację rozdzielając je średnikiem :
Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Mefiu »

Gdy daje tak jak mówisz Yac, to wtedy zolnierz wykonuje tak jakby jeden raz animacje, a pozniej konczy ja i nic sie nie dzieje.
To wyglada teraz tak:
s2 playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease" ; "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"; "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

s2 playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease" ;s2 playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"; s2 playMove"AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Mefiu »

Tak tez patrzylem wczesniej, efekt ten sam.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: eJay »

Kod: Zaznacz cały

s2 playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease" ;s2 playMove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"; s2 Switchmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_Ease"
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Mefiu »

Niestety to samo :(
Macie jeszcze jakies pomysly?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wykonywanie animacji non-stop

Post autor: Trance »

Probowales to co Ci pisałem? Bo nic nie napisałes
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”