Zakonczenie uwzgledniajac cele misji

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Donio
Posty: 69
Rejestracja: 24 stycznia 2008, 22:27
ID Steam:
Numer GG: 5163334
ID gracza: 796676
Lokalizacja: Dzierżoniów

Zakonczenie uwzgledniajac cele misji

Post autor: Donio »

Witam, mam maly problem, otóz nie wiem co wpisac w warunku, aby misja zostala zakonczona uwzgledniajac wykonanie wszystkich zadan. Z gory dziekuje;)
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zakonczenie uwzgledniajac cele misji

Post autor: Matte »

Musisz poustawiać tak wyzwalacze, aby każdy z nich po wykonaniu określonego zadania dawał wartość TRUE, bądź FALSE jakiejś zmiennej. Następnie tworzysz wyzwalacz "Typ: Koniec #1" a w warunku lecisz tak

Kod: Zaznacz cały

obj1 && obj2 && obj3 && obj4
I powinno śmigać.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Donio
Posty: 69
Rejestracja: 24 stycznia 2008, 22:27
ID Steam:
Numer GG: 5163334
ID gracza: 796676
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Zakonczenie uwzgledniajac cele misji

Post autor: Donio »

Dzieki Matte, sprawdze;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”