Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
porucznik
Posty: 4
Rejestracja: 06 lipca 2008, 01:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: porucznik »

Witam Was :)

Dawno temu grywalismy ze znajomym w flashpoint. Byly tam misje multiplayer, gdzie kazda ze stron grala swoja jednostka + kilkoma, ktorymi dowodzila, w momencie smierci dowodcy (czyli gracza) przejmowal on kontrole nad kolejna jednostka z druzyy i przejmowal nia dowodzenie nad pozostalymi i tak do konca.

Teraz zakupilismy arme, widze ze jest tam fajny, podreczny porsty edytorek misji - chcialbym moc zrobic takie "cos" jak napisalem powyzej. Bez wodotryskow, ustawic na mapie 2 grupy, jedna w wiosce, jedna obok i powiedzmy ze jedni bronia a jedni szturmuja, nie chce tutaj pisac oskryptu, bo to mozemy ustalic slownie, chodzi mi tylko o to, jak zrobic "myk" o ktorym napisalem powyzej. Bede wdzieczny za pomoc, dodoam ze z edytowania misji jestem prawie zielony wiec prosilbym bardzo "lopatologicznie".
No i z gory dziekuje za pomoc :)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: Trance »

Sprawa jest w miare prosta...

Otóż:
Do katalogu, w którym spoczywa Twoja misja "wkładasz" (musisz sobie go stworzyć. Jak? tego chyba tłumaczyć juz nie musze :P ) plik description.ext (ext to jego rozszerzenie). W pliku tym musisz napisać to:

respawn = GROUP;
respawnDelay = x;

gdzie x to jakas liczba odpowiadajaca ilosci sekund, po ktorych zolnierz sie zrespawnuje.

To tyle ;)
Obrazek
porucznik
Posty: 4
Rejestracja: 06 lipca 2008, 01:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: porucznik »

pierwsze to ja przeczytalem bez zrozumienia... heh no a juz po kims chcialem pojechac :)

a ok, dobra mam, zaraz sprawdze :)
Ostatnio zmieniony 07 lipca 2008, 01:19 przez porucznik, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: Matte »

A sprawdzałeś działanie tego?
Zasada działania Respawn Group powoduje, że po śmierci gracza przejmuje on kontrole nad kolejną jednostką w grupie.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
porucznik
Posty: 4
Rejestracja: 06 lipca 2008, 01:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: porucznik »

ok ok, teraz wyglada ze dziala, (na flashpoincie co prawda sprawdzilem bo plyta z army u kumpla lezy) jutro sprawdze "w praniu" z kumplem po sieci czy faktycznie wszystko Ok ale z tego co widze to tak, dziekuje bardzo za pomoc, a jeszcze jak moge, to nie zakladajac nowego tematu dopytam jak zrobic zeby misja sie konczyla po rozwaleniu wszystkich jednostek wroga ? (oczywiscie wroga - znaczy w tym wypadku jednej ze stron)
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: Matte »

Tworzysz wyzwalacz obejmujący pole walk, ustawiasz mu atrybut "Nieobecny", następnie wybierasz stronę, która ma zostać zgładzona. Potem wybierasz z typ "Koniec #1"
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
porucznik
Posty: 4
Rejestracja: 06 lipca 2008, 01:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: porucznik »

Ok mam, dziala.

Jak to mowia apetyt rosnie... to dopytam jeszcze co zrobic tym razem w operacji flashpoint + resistance abym mogl wstawic na mape wszystkie obiekty dostepne w grze nie tylko te kilka ze standardowego edytora. Znalazlem jakis addon do edytora, ale nie czuje sie pewny ze on "dodaje" wszystko. Moze ktos poleci cos konkretnego ?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kontrola kolejnej jednostki po smierci - multiplayer

Post autor: Matte »

http://ofp.gamepark.eu
to sie zwało jakoś editorUpgrade102 czy editorUpdate, nie pamiętam. któreś z tych
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”