WYZWALACZ

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

WYZWALACZ

Post autor: centurion_94 »

Jak zrobić, aby wyzwalacz aktywowała konkretna jednostka (kazik1)? Za pomoc dzięki :dworship
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: WYZWALACZ

Post autor: kondor »

a co dla Ciebie znaczy "aktywować" w tym przypadku?
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: WYZWALACZ

Post autor: centurion_94 »

No np. mam tak, że jak jednostka wschodu wejdzie w wyzwalacz to się muzyka włącza. A jest kilka jednostek wschodu i wśród nich jest kazik1. I ja chcę, żeby dopiero wtedy muzyka się włączyła jak kazik1 wejdzie w wyzwalacz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: WYZWALACZ

Post autor: kondor »

np. tak:
w warunku wyzwalacza o nazwie w1 wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

(kazik1 distance w1) < zadana_odleglosc
lub tak:
w warunku wyzwalacza wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

kazik1 in thislist
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: WYZWALACZ

Post autor: Trance »

Mozna tez połączyć kazika1 z wyzwalaczem jako grupę ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”