Zasadzka

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Zasadzka

Post autor: centurion_94 »

To znowu ja :) . Chciałem się was zapytać, jak mogę ustawić, aby np moje jednostki rozpoczęły ostrzał wrogiego konwoju DOPIERO gdy pierwszy czołg najedzie na minę/wybuchnie od bomby.
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: Zasadzka

Post autor: Error 404 »

Szukanie nie boli ( wiem, trochę hipokryzja z mojej strony ;) ), polecam poradnik na arma-zone.pl

Jednak tym razem to opiszę:
Ciężarówkę nazywasz Reniek, a naszego zamachowca np. Filipek Potem ustawiasz wyzwalacz, w warunku wpisujesz
not alive Reniek
albo
not ( canmove Reniek)
w aktywacji natomiast
Filipek setcombatmode "RED"
Taką samą zresztą komendę musisz wpisać u naszego Filipka, by wstrzymał ogień, tylko, że RED zastąpi BLUE albo GREEn bodajże.

No i to tyle.
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Zasadzka

Post autor: Jerry »

Nie lepiej w warunku użyć getdammage?
:8bz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”