Flara na niebie

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Flara na niebie

Post autor: eJay »

Czy mozna zrobic tak, ze przy wejsciu w pewien wyzwalacz na ciemnym niebie pojawi sie zapalona flara (w wybranym kolorze)?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Flara na niebie

Post autor: kondor »

createVehicle + http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons - kolumna ammo classnames
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Flara na niebie

Post autor: eJay »

Gdyby to bylo takie latwe to bym nawet nie pytal :) Mi nie dziala tą metodą.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Flara na niebie

Post autor: kondor »

a mi przed 10 sekundami zadziałała
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Flara na niebie

Post autor: eJay »

A mi nie 8)

Mam w wyzwalaczu flare = "FlareRed_M203" createVehicle position logic1

Ustawilem Logike Gry z nazwa logic1, zmienialem FlareRed_M203 na F_40mm_Red i tez nic. Flara ma byc juz rozpalona na niebie...
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Flara na niebie

Post autor: kondor »

moj wyzwalacz:
-wykrycie ktokolwiek, odliczanie 7 sekund, warunek this
pole przy aktywacji:

Kod: Zaznacz cały

hint "teraz"; p=getPos player; flara="F_40mm_Red" createVehicle [p select 0, (p select 1)+20, 50];
dla z=20 widać ją tylko przez ułamek sekundy, więc ważna jest wysokość
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”