Shelton, ale to nie jest prawidlowe rozwiaznie

Gdyby ktos tak pisal windowsa, to w pokoju obok musialbys zawsze miec dwoch ludzi i jesli klikniesz Wyloguj po raz pierwszy, to jeden z nich ginie, a gdy drugi raz, to drugi, i wtedy dopiero windows bylby zamykany.
Programowanie powinno byc optymalizowane, a wstawianie ludzikow i ich zabijanie przypomina idee z aparatem fotograficznym, w kotrym krasnal maluje obrazy ,a chomik zapieprza zeby byla energia doi zrobienia blysku flashem
Wstawianie AI, modeli, zabijanie ich to jest mnostwo niewidocznych dla nas dzialan, ktore w tak prostym przypadku sa zbedne i zupelnie nie na miejscu. CO wiecej, tak podchodzac do programowania nigdy nie przeskoczysz na wyzszy poziom.
Osobiscie radze, popracuj nad tym jeszcze, aby to zrobic porzdnie.
Dla ulatwienia.
Kazda strefa ma wlasny trigger. Trigger sie wlacza gdy ktos z zachodu (np) wejdzie w jego obszar. Wtedy odpalany jest "_numer_" objStatus "DONE"
Oraz wlaczana jest zmienna OBJ_numer_=true
Warunek jest
this (zdefiniowany w polach powyzje, OBECNY ZACHOD)
Czyli aktywacja triggera wyglada tak
"1" objStatus "DONE"; OBJ1=true;
Dodatkowo tworzysz trigger ktory wykrywa, czy wszystkie OBJ_numer_ sa wlaczone juz (czy zachod byl juz w kazdym obszarze).
Warunek wyglada tak
OBJ1 && OBJ2 && OBJ3
Ten trigger konczy misje.
Proste i logiczne