coś a`la EVOLUTION

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pabas
Posty: 73
Rejestracja: 16 lutego 2007, 14:23
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

coś a`la EVOLUTION

Post autor: pabas »

Witam

W związku z problemem z moim serwerem na mapie EVOLUTION co opisałem w innym dziale, chciałbym Was zapytać jak mogę po krótce zrobić misję na zasadzie tylko pierwszego miasta w EVOLUTION. I by było tylko takie jedno - inne są mi nie potrzebne, w tym jednym mamy już super zabawę :D ).
Takie podstawowe mapy w edytorze już potrafię zrobić, ale w EVOLUTION wydaje mi się że są użyte dodatkowe opcje co do komputera, bo jak widze od czasu do czasu napływa wsparcie z zewnątrz, i komp trzyma się bardziej centrum miasta - nie rozbiega się na boki. I właśnie chciałbym zrobić taka jedną misję z takim 1 miastem (na zasadzie EVOLUTION) , by mój biedny komp tak sie nie przegrzewał, jak to jest do tej pory z oryginałem EVOLUTION :(

Z góry dzięki za podpowiedzi i pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: Trance »

pabas jeśli znasz sie na edytorze w stopniu zaawansowanym i umiesz pisać skrypty do ArmA, to sobie z pewnością poradzisz. Jeżeli nie, no to masz bardzo duży problem... Bo nie da sie tego tak łatwo zrobić jak sie może wydawać :)
Obrazek
Awatar użytkownika
pabas
Posty: 73
Rejestracja: 16 lutego 2007, 14:23
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: pabas »

no to mnie "pocieszyłeś" :( Niestety znam póki co Edytora w stopniu podstawowym. Umiem dodatkowo korzystać z wyzwalacza by np. przybiegli z za górki jacyś komandosi na wsparcie dla kompa i ewentualnie patrolowali jakiś teren. Ale to wsio. Nie potrafię np ustawić tak jak jest w evolution by był respawn. By można było sie odradzać w jakimś określonym miejscu i grać non stop w jednej mapie. ehhhh...cóż począć....
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: Grey »

To podejdz do sprawy inaczej.
Rozpakuj pbo z Evolution, wrzuc do katalogu w moje dokumenty/arma/missions i obejrzyj co tam jest zrobione.
Uwazaj, mysle ze 85-95% to skrypty w katalogu a nie obiekty / komendy w edytorze.
Zacznij sie bawic w przerabianie wspolczynnikow, przesuwanie, w koncu kasowanie. Pamietaj, aby robic kopie co jakis czas katalogu, bo nie raz zdarzy Ci sie popsuc misje tak, ze nie dasz rady jej przywrocic do pracy.

Nawet jesli nie osiagniesz zamierzonego celu, na pewno nieco sie nauczysz o skryptach.
Jesli czegos nie rozumiesz, wpisz tutaj:
http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... mands_ArmA

Powodzenia
Awatar użytkownika
pabas
Posty: 73
Rejestracja: 16 lutego 2007, 14:23
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: pabas »

Grey pisze:Rozpakuj pbo z Evolution
czyli mam pbo rozumieć jako plik spakowany? Jakby to był zip, rar, arj itd??
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: Matte »

pabas pisze:
Grey pisze:Rozpakuj pbo z Evolution
czyli mam pbo rozumieć jako plik spakowany? Jakby to był zip, rar, arj itd??
Tak. Tutaj masz paczkę narzędzi Kegetysa, do rozpakowywana plików Pbo użyj programy"CPbo"
http://www.arma-zone.pl/modules.php?nam ... tit&lid=86
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
pabas
Posty: 73
Rejestracja: 16 lutego 2007, 14:23
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: pabas »

Dzięki Wam WIELKIE! Dziś po robocie zabieram sie pracy przy edytorze. Trzymajcie kciuki co by sie udało :)

Pozdrówka
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: coś a`la EVOLUTION

Post autor: Grey »

Oopc. Cooba mi powiedzial, ze Evo jest zakodowane, czyli nie da sie zwyczajnie rozpakowac. Podobno ktos na forum BIS wrzucil template tej misji. Tyle wiem tylko, niestety.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”