
HELP

Moderator: Inkwizytor
Kod: Zaznacz cały
person = (list setting_trigger) select 0; v800 = person addAction ["set 800","set800.sqf"]; v1200 = person addAction ["set 1200","set1200.sqf"]; disGrass = person addAction["disable grass", "disable_grass.sqf"];
Kod: Zaznacz cały
person removeAction v800; person removeAction v1200;person removeAction disGrass;
Kod: Zaznacz cały
//v800
setViewDistance 800;
if (true) exitWith {};
Kod: Zaznacz cały
//no grass
setterraingrid 50.0;
if (true) exitWith {};
Kod: Zaznacz cały
... (list setting_trigger select 0)...
trigger dajmy na to ma wymiary 50x50. na jednym końcu wejdzie amerykaniec i na drugim. jeden dostanie a drugi nie skorzysta bo za daleko.kondor pisze:wyzwalacz jest aktywowany np przez west. jak jakis amerykanin wejdzie w jego obszar wtedy u wszystkich sie aktywuje wyzwalacz , ale akcje dostanie tylko 1 osoba - pojawia mu sie 3 akcje, dzieki ktorym bedzie mogl sobie zmienic widocznosc lub wylaczyc trawę. Jak wyjdzie z obszaru tego wyzwalacza, to akcje mu znikną. Ten sposob doda akcje tylko jednej osobie, zeby dodal wszystkim, ktorzy sa w jego obrebie trzeba dodac je wszystkim jednostkom bedacym w tablicy (list setting_trigger)
//przepraszam, zrobilem blad w poprzednim poscie - zapomnialem dodac list, wiec powinno byc:(juz poprawilem wyzej)Kod: Zaznacz cały
... (list setting_trigger select 0)...
w sumie ciekawe, czy takiego wyzwalacza nie aktywuje rowniez pusty amerykanski czolg, dlatego poradzilem, zeby bylo to dobrze znane miejsce, jakies centrum sterownia, czyli jakis maly trudno dostepny obszar, najlepiej w jakims namiocie lub budynku. wyzwalacz, oczywiscie, aktywowany cyklicznie
Kod: Zaznacz cały
//init.sqf
...
[] execVM "dodawacz_akcji_zmian.sqf";
...
Kod: Zaznacz cały
//dodawacz_akcji_zmian.sqf
a1 = player addAction ...
...
aN = player addAction ...
sleep 20;
player removeAction a1;
...
player removeAction aN;
if (true) exitWith {};
Kod: Zaznacz cały
list NazwaTriggera