Ogień ??

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pabllo
Posty: 14
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 19:37
ID Steam:
Numer GG: 2799922
Lokalizacja: Wojkowice

Ogień ??

Post autor: Pabllo »

Ogień w ArmA nie parzy...

Obrazek1 :roll:
Intel Core2Duo E6300 - Asus P5B Deluxe - KingMax 1GB - Sapphire X1900GT
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Ogień ??

Post autor: Koval »

Wydaje mi się, że niebawem zacznie parzyć - doda się jakiś skrypt i będzie cacy :P
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Lukeo
Posty: 67
Rejestracja: 14 grudnia 2006, 21:49
ID Steam:
Numer GG: 5994970
Lokalizacja: Polska (Dębica)
Kontakt:

Re: Ogień ??

Post autor: Lukeo »

Moze jakis kolejny patch wyrówna wszystkie takie błędy ...
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 11
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 14:24
ID Steam:
Numer GG: 7641311
Lokalizacja: Świecie

Re: Ogień ??

Post autor: Jaszczur »

Lukeo pisze: Moze jakis kolejny patch wyrówna wszystkie takie błędy ...

Mam demo Armed Assault [wersja chyba 1.03] są tam tylko 3 misję lecz jeśli chodzi o błędy to znajdzię się kilka a akurat ogień nie stanowi dużego problemu. Większym problemem jest dla mnie brak możliwości "wspinaczki" przez np niski mur. Kolejnym błędem wydaje mi się trochę mało realistyczne strzelanie z AK [strzela zbyt wolno i ten dziwny dźwięk]. Najgorzej boli mnie używanie granatów ranią lub nawet są w stanie zabić przez ścianę budynku. Błędów znalazło by się więcej ale nie oto chodzi. Zastanawia mnie czy ktoś poprawi chociaż te podstawowe a jak tak to kiedy :?:
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Ogień ??

Post autor: -=HuNTeR=- »

W OFP ogień nie ranił i nie dodali tego w żadnych patchach, więc nie sądzę, by w Armie to dodali... :| Co do AK - http://www.youtube.com/watch?v=6aFLUGq1gvM - rzeczywiście, w rzeczywistości trochę szybciej strzela.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Ogień ??

Post autor: Forrestal »

W OFP byl ECP i tam ogien parzyl, ranil i powodowal jeszcze kilka fajerwerkow ;)

Do ArmA powstanie pewnie cos podobnego.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Ogień ??

Post autor: -=HuNTeR=- »

ECL nie wydał BIS, a do OFPa było tyle bajerów, że hej. Do army pewnie też będzie, ale mowa tu o CZYSTYM ofp i Arma... :)
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Ogień ??

Post autor: Forrestal »

-=HuNTeR=- pisze: ECL nie wydał BIS, a do OFPa było tyle bajerów, że hej. Do army pewnie też będzie, ale mowa tu o CZYSTYM ofp i Arma... :)


Kiedy ostatnio grales na czystym OFP? ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Ogień ??

Post autor: -=HuNTeR=- »

No gram ciągle, to coś dziwnego, czy co?
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 11
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 14:24
ID Steam:
Numer GG: 7641311
Lokalizacja: Świecie

Re: Ogień ??

Post autor: Jaszczur »

W OFP był podobny problem z używaniem granatów również raniły przez ścianę budynku. A w przypadku AA to chyba zbyt mocno przyłożyli się do grafiki a za mało do usunięcia podstawowych błędów wpływających na realność gry.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”