Broń pancerna w ArmA

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Przezdzieblo
Posty: 50
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:47
ID Steam:

Broń pancerna w ArmA

Post autor: Przezdzieblo »

Z różnych stron dochodzą niepokojące sygnały, że w tak długo oczekiwanej grze ostały się tylko dwie prawdziwe "pancerki", tj. coś co wygląda na dziwną wariację na temat IPM1/M1A1 (ech, znowu ktoś miał "twórcze" podejście do modelu), i nieźle odwzorowany T-72M1.
Czytałem ponadto, że w grze oba wozy są właściwie bardzo zbliżone pod względem siły ognia/odporności, i walka między nimi toczy się zgodnie z regułą "złotej bramki/nagłej śmierci".
I jeszcze jedno - wiadomość jeszcze gorsza - że zrezygnowano ze znanego z OFP podziału pojazdu na strefy o różnych właściwościach i odpornościach (co miało swoje wady, ale też wiele zalet). Że teraz czołg ma po prostu swoje hit points i jak "zjedzie" nimi do zera, to po prostu bum.

Jak jest w istocie?
Jakie są Wasze obserwacje?
Jak wygląda nowa gra pod względem walki pancernej lub przeciwpancernej?
Co się podoba, a co jest, ogólnie mówiąc, nienajlepszym rozwiązaniem?
Friendly fire is NOT friendly...

ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: ufoman »

Z czolgami jest tak: "one shoot, one kill".
Z RPG'ow trza walnac wiecej razy(3-4?).

Tesknie za T80...
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: klamacz »

W kwestii hitpointsow. Zauwazylem takie elementy:
- mozna miec uszkodzoną jedną z gąsienic. czolg obraca sie wtedy a nie jezdzi (jak w ofp)
- latwiej za pomoca RPG/M136 zniszczyc czolg z tylu niz z przodu (lepiej jak w ofp)
- mozna miec uszkodzoną lufę, po czym nie mozna jej podniesc (jak w ofp)

wnioskuje, ze zachowano podzial na sekcje uszkodzen jak w ofp, przy czym wydaje sie ze zmieniono system pod wzgledem grubosci pancerza przod/tyl.

Zaznacze, ze testowalem to w singlu, w MP czasem wychodza kwiatki i to nie dziala jak powinno.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Romanov
Posty: 214
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 12:03
ID Steam:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: Romanov »

Abrams przy strzale robi tyle chałasu ze nic nie slycha i nie widac z 4 sekundy :(
podobnie jest z T72

Ale..........ponoc BIS pracuje nad tym zeby addony z OFP i wyspy chodziły na Arma wiec bedzie z czego strzelac bedzie :)
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Algrab
Posty: 74
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:14
ID Steam:
Lokalizacja: Szczecin

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: Algrab »

W tej chwili potrzeba 1 strzalu w silnik t72 z lawa zeby czolg pekl
2-3 strzaly z rpg do abramsa zeby pekl
:grom
:weteran
:ofp
Awatar użytkownika
Eddie
Posty: 36
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:21
ID Steam:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: Eddie »

Nie wiem. Ja online musialem wpakowac 3 AT zeby wysadzic T72, chociaz po drugim pocisku juz sie nie nadawal do jazdy. Byc moze wynika to z roznych stref trafienia?
Awatar użytkownika
Algrab
Posty: 74
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:14
ID Steam:
Lokalizacja: Szczecin

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: Algrab »

a moze kwestia warunkow testow - MP / SP (ja SP), FPS (8) :D, 1.2 CZ?
:grom
:weteran
:ofp
panther
Posty: 33
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 17:18
ID Steam:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: panther »

2 RPGi w multi w lufe M1A1 i była uszkodzona/nie do użycia

CZ 1.02

i.. z daleka łatwo pomylić strikera z BRDMem ;) przynajmniej na początku. ładnie pokazuje wtedy -3 pkt
Obrazek

Core 2 Duo E6300@2.24 + Scythe Ninja Plus | Asus P5B Deluxe | GeiL Ultra 2x1GB 800 | Ati x1800XL IceQ3 | SB Audigy 4 | Tacens Valeo 460W | Seagate B 7200.10 250GB | Razer Copperhead+SteelPad QcK | Creative HS-600 | iiyama 19" lcd
Awatar użytkownika
yorgoo
Posty: 26
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 10:21
ID Steam:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: yorgoo »

Podczas singla 1 sabot w wieze t72 rozwalil go w drobny mak , nie wiem czy to przypadek czy za kazdym razem tak jest?! Strzelalem z abramsa z odleglosci 40m
grunt to w ch.. prąd i okna na front
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: ufoman »

ufoman pisze: Z czolgami jest tak: "one shoot, one kill".
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Broń pancerna w ArmA

Post autor: Cooba »

ufoman pisze:
ufoman pisze: Z czolgami jest tak: "one shoot, one kill".



małe sprostowanie:
jedno TRAFIENIE jedno zniszczenie

a wogole to tralalala
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”