Broń pancerna w ArmA
Moderator: Inkwizytor
- Przezdzieblo
- Posty: 50
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:47
- ID Steam:
Broń pancerna w ArmA
Z różnych stron dochodzą niepokojące sygnały, że w tak długo oczekiwanej grze ostały się tylko dwie prawdziwe "pancerki", tj. coś co wygląda na dziwną wariację na temat IPM1/M1A1 (ech, znowu ktoś miał "twórcze" podejście do modelu), i nieźle odwzorowany T-72M1.
Czytałem ponadto, że w grze oba wozy są właściwie bardzo zbliżone pod względem siły ognia/odporności, i walka między nimi toczy się zgodnie z regułą "złotej bramki/nagłej śmierci".
I jeszcze jedno - wiadomość jeszcze gorsza - że zrezygnowano ze znanego z OFP podziału pojazdu na strefy o różnych właściwościach i odpornościach (co miało swoje wady, ale też wiele zalet). Że teraz czołg ma po prostu swoje hit points i jak "zjedzie" nimi do zera, to po prostu bum.
Jak jest w istocie?
Jakie są Wasze obserwacje?
Jak wygląda nowa gra pod względem walki pancernej lub przeciwpancernej?
Co się podoba, a co jest, ogólnie mówiąc, nienajlepszym rozwiązaniem?
Czytałem ponadto, że w grze oba wozy są właściwie bardzo zbliżone pod względem siły ognia/odporności, i walka między nimi toczy się zgodnie z regułą "złotej bramki/nagłej śmierci".
I jeszcze jedno - wiadomość jeszcze gorsza - że zrezygnowano ze znanego z OFP podziału pojazdu na strefy o różnych właściwościach i odpornościach (co miało swoje wady, ale też wiele zalet). Że teraz czołg ma po prostu swoje hit points i jak "zjedzie" nimi do zera, to po prostu bum.
Jak jest w istocie?
Jakie są Wasze obserwacje?
Jak wygląda nowa gra pod względem walki pancernej lub przeciwpancernej?
Co się podoba, a co jest, ogólnie mówiąc, nienajlepszym rozwiązaniem?
Friendly fire is NOT friendly...








- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Broń pancerna w ArmA
Z czolgami jest tak: "one shoot, one kill".
Z RPG'ow trza walnac wiecej razy(3-4?).
Tesknie za T80...
Z RPG'ow trza walnac wiecej razy(3-4?).
Tesknie za T80...
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Broń pancerna w ArmA
W kwestii hitpointsow. Zauwazylem takie elementy:
- mozna miec uszkodzoną jedną z gąsienic. czolg obraca sie wtedy a nie jezdzi (jak w ofp)
- latwiej za pomoca RPG/M136 zniszczyc czolg z tylu niz z przodu (lepiej jak w ofp)
- mozna miec uszkodzoną lufę, po czym nie mozna jej podniesc (jak w ofp)
wnioskuje, ze zachowano podzial na sekcje uszkodzen jak w ofp, przy czym wydaje sie ze zmieniono system pod wzgledem grubosci pancerza przod/tyl.
Zaznacze, ze testowalem to w singlu, w MP czasem wychodza kwiatki i to nie dziala jak powinno.
- mozna miec uszkodzoną jedną z gąsienic. czolg obraca sie wtedy a nie jezdzi (jak w ofp)
- latwiej za pomoca RPG/M136 zniszczyc czolg z tylu niz z przodu (lepiej jak w ofp)
- mozna miec uszkodzoną lufę, po czym nie mozna jej podniesc (jak w ofp)
wnioskuje, ze zachowano podzial na sekcje uszkodzen jak w ofp, przy czym wydaje sie ze zmieniono system pod wzgledem grubosci pancerza przod/tyl.
Zaznacze, ze testowalem to w singlu, w MP czasem wychodza kwiatki i to nie dziala jak powinno.






Re: Broń pancerna w ArmA
Abrams przy strzale robi tyle chałasu ze nic nie slycha i nie widac z 4 sekundy 
podobnie jest z T72
Ale..........ponoc BIS pracuje nad tym zeby addony z OFP i wyspy chodziły na Arma wiec bedzie z czego strzelac bedzie

podobnie jest z T72
Ale..........ponoc BIS pracuje nad tym zeby addony z OFP i wyspy chodziły na Arma wiec bedzie z czego strzelac bedzie

Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą

słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą


Re: Broń pancerna w ArmA
W tej chwili potrzeba 1 strzalu w silnik t72 z lawa zeby czolg pekl
2-3 strzaly z rpg do abramsa zeby pekl
2-3 strzaly z rpg do abramsa zeby pekl



Re: Broń pancerna w ArmA
Nie wiem. Ja online musialem wpakowac 3 AT zeby wysadzic T72, chociaz po drugim pocisku juz sie nie nadawal do jazdy. Byc moze wynika to z roznych stref trafienia?
Re: Broń pancerna w ArmA
2 RPGi w multi w lufe M1A1 i była uszkodzona/nie do użycia
CZ 1.02
i.. z daleka łatwo pomylić strikera z BRDMem
przynajmniej na początku. ładnie pokazuje wtedy -3 pkt
CZ 1.02
i.. z daleka łatwo pomylić strikera z BRDMem


Core 2 Duo E6300@2.24 + Scythe Ninja Plus | Asus P5B Deluxe | GeiL Ultra 2x1GB 800 | Ati x1800XL IceQ3 | SB Audigy 4 | Tacens Valeo 460W | Seagate B 7200.10 250GB | Razer Copperhead+SteelPad QcK | Creative HS-600 | iiyama 19" lcd
Re: Broń pancerna w ArmA
Podczas singla 1 sabot w wieze t72 rozwalil go w drobny mak , nie wiem czy to przypadek czy za kazdym razem tak jest?! Strzelalem z abramsa z odleglosci 40m
grunt to w ch.. prąd i okna na front
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Broń pancerna w ArmA
ufoman pisze: Z czolgami jest tak: "one shoot, one kill".
Re: Broń pancerna w ArmA
ufoman pisze:ufoman pisze: Z czolgami jest tak: "one shoot, one kill".
małe sprostowanie:
jedno TRAFIENIE jedno zniszczenie
a wogole to tralalala