Pytania i dyskusja
Moderator: Inkwizytor
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Pytania i dyskusja
W tym temacie można zadawać pytania oraz udzielać na nie odpowiedzi. Zostaną one później wraz z nickiem odpowiadającego usera wklejone do ogólnych FAQ.






- Suchar
- Posty: 88
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 14:47
- ID Steam:
- Numer GG: 4663741
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Mam takie pytanie, chyba nie nadaje sie do Faq, ale to zdecyduje moderator
Tak myslalem wlasnie nad zakupem Army i przyszlo mi do glowy pytanie - co sie dzieje z cialami poleglych żolnierzy? Czy znikaja tak samo jak w OFP (zapadając sie pod ziemię?) czy moze przez caly czas leża na ziemi - zarówno w singlu jak i w multi?
Ja osobiście wole jak trup ścieli się gęsto, mam wtedy poczucie dobrze wykonanej rozpierduchy, wstyd sie przyznac ale daje mi to satysfakcje


Tak myslalem wlasnie nad zakupem Army i przyszlo mi do glowy pytanie - co sie dzieje z cialami poleglych żolnierzy? Czy znikaja tak samo jak w OFP (zapadając sie pod ziemię?) czy moze przez caly czas leża na ziemi - zarówno w singlu jak i w multi?
Ja osobiście wole jak trup ścieli się gęsto, mam wtedy poczucie dobrze wykonanej rozpierduchy, wstyd sie przyznac ale daje mi to satysfakcje



- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Trupy zostaja na miejscu, ale mozna je "zakopac" podchodzac i wybierajac te funkcje z menu.
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Trupy w OFP znikały tylko i wyłącznie za sprawą skryptów czyszczących ponieważ podczas gry Multiplayer nawał truposzy powodowałby po 1 zmniejszoną grywalność, po 2 lagi, po 3 duże obciążenie dla komputera klienta. W ArmA zapewne pojawi się to samo ustrojstwo na serwerach Multiplayer (ponieważ w grze pojedynczej trupy w OFP zostawały i zapewne w Armie też). Opcja zakopywania była dostępna w OFP także, więc w Armie to żadna nowość 

ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Z tymi skryptami to jest róznie - na ctf zasadniczo wszystkich trupy musiały znikać i ich znikanięcie było sprzężone z respawnem gracza. Podobnie na większości c&h - ale nie wszystkich i nie na kazdym serwerze - i całe szczęście bo nie ma jak to rearm z ubitego przez siebie gracza
Na niektórych c&h trupy utrzywały się jedynie określony krótki czas. Więc z tym było różnie - na coopach ( tych mniejszych ) zabite AI też pozostaje, chyba że twórca coś zmienił i np. znika razem z odpaleniem triggera (np. mapy na RS).
Reasumując wszystko w OFP mp było/jest regulowalne więc w ArmA pewnie również

Reasumując wszystko w OFP mp było/jest regulowalne więc w ArmA pewnie również

- [1stCav]SokoleOko
- Posty: 51
- Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
- ID Steam:
- Numer GG: 6169456
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Wczoraj stawiałem serwer i na moim trupy nie znikały... po 30 minutach DM leżały dosłownie stosy i klimat był nieziemski... jedyny kłopot to odróżniene z daleka trupa od czołgającego się opfora... ale wystarczyło przyłożyć oko do lunety SVD 


Dołącz do nas!
Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Pyt: Jak zmusic AI do strzalu z dziala?
Otoz nie mam bladego pojecia jak bedac dowodca czolgu zmusic AI do uzycia ciezkiego kalibru przeciw innemu "pancerniakowi".
Probowalem wszelkich kombinacji rozkazow, lewy przycisk myszy odpowiada za KM dowodcy, a gdy nacisne na przeciwnika lewym, to strzelec uzywa swojego KM'u...
Otoz nie mam bladego pojecia jak bedac dowodca czolgu zmusic AI do uzycia ciezkiego kalibru przeciw innemu "pancerniakowi".
Probowalem wszelkich kombinacji rozkazow, lewy przycisk myszy odpowiada za KM dowodcy, a gdy nacisne na przeciwnika lewym, to strzelec uzywa swojego KM'u...
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Spróbuj użyć rozkazu "atak bez rozkazu" (attack at will) - możliwe, że wtedy AI pierdutnie z działa 

ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytania i odpowiedzi - dyskusja
Nie. Przeciez napisalem, ze zaden rozkaz nic nie daje...