Po dłuższym czasie absencji wróciłem do ARMA III. Zauważyłem jednak zmiany w systemie odradzania.
Mój stary konfig, który kiedyś działał teraz niestety poległ i się wykrzacza :/
Ale może od początku...
Nazwałem jednostki - player1, player2
Ponieważ chcę, aby player1 miał dostęp do wyposażenia Oficera, a player2 miał dostęp do wyposażenia Strzelca.
Mam problem z nowymi opcjami ról. Tu jest coś nie tak.
Pracuję tylko na dwóch plikach - description.ext i onPlayerRespawn.sqf
Czy to obecnie wystarcza, czy potrzebuje jeszcze jakiegoś pliku konfiguracyjnego w obecnym stanie?
Po odrodzeniu dodatkowo widzę dodatkową domyślną rolę, której nie chcę.
Chcę widzieć TYLKO MOJE ROLE I KLASY WYŁĄCZNIE Z MOIM SPRZĘTEM (nic więcej).
Żadnych dodatkowych ról, klas, defaultowej klasy czy sprzętu.
Chce żeby to wyglądało prawidłowo, czyli:
Role - "Profesja Oficera" i "Profesja Strzelca".
Dalej w roli "Profesja Oficera" - znajduje się klasa "Oficera" z danym wyposażeniem.
W roli "Profesja Strzelca" - znajduje się klasa "Strzelec" z danym wyposażeniem.
Kategoria roli nie jest wyświetlana poprawnie. Pojawia się na dodatek domyślna.
Coś tu jest nie tak
Z góry dziękujemy za pomoc i sugestie!
description.ext
Kod: Zaznacz cały
author = "Dallas";
onLoadName = "Test Mission";
onLoadMission = "Blabla";
class Header
{
gameType = COOP;
};
respawn = "BASE";
respawnDelay = 10;
corpseLimit = 0;
corpseRemovalMinTime = 120;
respawnOnStart = -1;
respawnDialog = 0;
respawnTemplates[] = { "MenuInventory", "MenuPosition" };
ReviveMode = 1;
ReviveUnconsciousStateMode = 1;
ReviveRequiredTrait = 1;
ReviveRequiredItems = 1;
ReviveRequiredItemsFakConsumed = 0;
ReviveDelay = 15;
ReviveMedicSpeedMultiplier = 2;
ReviveForceRespawnDelay = 5;
ReviveBleedOutDelay = 240;
class CfgRoles
{
class Oficer
{
displayName = "Profesja Oficera";
icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\captain_gs.paa";
};
class Strzelec
{
displayName = "Profesja Strzelca";
icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\private_gs.paa";
};
};
class CfgRespawnInventory
{
class Oficer
{
displayName = "Oficer";
icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\captain_gs.paa";
role = "Profesja Oficera";
weapons[] = {
"rhs_weap_aks74",
"rhs_acc_dtk1983",
"Rangefinder"
};
magazines[] = {
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK"
};
items[] = {
"FirstAidKit"
};
linkedItems[] = {
"CUP_H_TKI_Lungee_Open_01",
"rhsgref_otv_khaki",
"ItemMap",
"ItemCompass",
"ItemWatch",
"ItemRadio",
"B_UavTerminal"
};
uniformClass = "CUP_U_O_TK_Green";
backpack = "rhsusf_falconii";
};
class Strzelec
{
displayName = "Strzelec";
icon = "\A3\Ui_f\data\GUI\Cfg\Ranks\private_gs.paa";
role = "Profesja Strzelca";
weapons[] = {
"rhs_weap_aks74",
"rhs_acc_dtk1983",
"Binocular"
};
magazines[] = {
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK",
"rhs_30Rnd_545x39_7N6M_AK"
};
items[] = {
"FirstAidKit",
};
linkedItems[] = {
"CUP_H_TKI_Lungee_01",
"rhsgref_otv_khaki",
"ItemMap",
"ItemCompass",
"ItemWatch",
"ItemRadio"
};
uniformClass = "CUP_U_O_TK_MixedCamo";
backpack = "rhsusf_falconii";
};
};
Kod: Zaznacz cały
[player1, "Oficer"] call BIS_fnc_addRespawnInventory;
[player2, "Strzelec"] call BIS_fnc_addRespawnInventory;