Wlasna twarz - help!

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
calm
Posty: 56
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
ID Steam:
Numer GG: 3845806
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Wlasna twarz - help!

Post autor: calm »

Witam,

Zrobilem teksture swojej twarzy i chcialbym ja uzyc w grze, tak by byla ona widoczna u innych graczy w trybie multiplayer.

I tu pytanie :) Jak to zrobic?

Czy trzeba zapisywac plik w formacie *.paa?
Czy trzeba podmienic jeden z plikow odpowiedzialnych za tekstury twarzy, ktore to znajduja sie w pliku characters.pbo/hhl?

Dodam, ze chodzi rowniez o to by byla ona dostepna tylko dla mnie :)

Z gory dzieki za pomoc!
Obrazek
calm aka genghis
Obrazek
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Wlasna twarz - help!

Post autor: Dario »

Gotowy plik face.jpg wpakuj do folderu Moje dokumenty\Arma Other Profiles\
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
calm
Posty: 56
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
ID Steam:
Numer GG: 3845806
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Re: Wlasna twarz - help!

Post autor: calm »

dzieki za szybka odpowiedz!
Obrazek
calm aka genghis
Obrazek
pietia87
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2007, 19:16
ID Steam:

Re: Wlasna twarz - help!

Post autor: pietia87 »

Cześć


Potrzebuje informacji odnośnie tworzenia twarzy do army, szukałem po sieci, ale jedyny link do tematu o tym jaki znalazłem jest już nieaktywny. Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Obrazek
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Wlasna twarz - help!

Post autor: Robi »

coś słabo szukałeś :)
Toturial w htmlu i jako filmik poglądowy
Językiem się nie przejmuj. Jeśli choć troszkę znasz programy graficzne to się zorientujesz o co chodzi.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”