CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
Moderatorzy: Inkwizytor, Radiooperator
CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
Data: 18.04.07
Poprowadzą: T 2000
Główny temat: Turniej Armed Assault w Warszawie
Tematy poboczne: ECL First Fight, optymalizacja arma (patch 1.06)
Czas trwania: 19:00 - 20:00 / 1 godzina
Bitrate: 48kbps, 44.100kHz Mono
link: http://s2.hsradio.pl:8000/listen.pls
Serdecznie zapraszamy, komentarze do audycji można pisać w tym temacie.
Poprowadzą: T 2000
Główny temat: Turniej Armed Assault w Warszawie
Tematy poboczne: ECL First Fight, optymalizacja arma (patch 1.06)
Czas trwania: 19:00 - 20:00 / 1 godzina
Bitrate: 48kbps, 44.100kHz Mono
link: http://s2.hsradio.pl:8000/listen.pls
Serdecznie zapraszamy, komentarze do audycji można pisać w tym temacie.



arma2 zasysa...
- PoitleK
- Posty: 190
- Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
- ID Steam:
- Numer GG: 2535531
- Lokalizacja: Wrocław
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
Nie za glosno ta muzyka kiedy cos mowisz? 

Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
Do tego nedzna muzyka.
Retired. Unavailable until further notice.
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
Muzykę możecie wybierać sami, każdy ma odmienne gusta, podawajcie tytuły a zapewniam was, że utwory znajdą się na antenie 




arma2 zasysa...
- PoitleK
- Posty: 190
- Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
- ID Steam:
- Numer GG: 2535531
- Lokalizacja: Wrocław
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
a sa horyzonty na wyzszy bitrate? bo momentami az uszy wiedna od tych trzaskow
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
W obecnej chwili moje łącze ma się nie najlepiej, myślę, że za tydzień powinno juz byc ok i wtedy podwyzszymy bitrate 




arma2 zasysa...
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
mi się nawet podobało, chociaż fakt... było kilka minusów
1. więcej tekstów, a mniej muzyki - przecież tematów jest od groma: począwszy od samej gry, technik grania, kultury MP, opisu lig i klanów, poprzez porady edytorskie, militaria (np. jakieś nowinki).. no qrde... nawet historię kałacha, czy innych broni można opowiedzieć
2. nie wiem dlaczego muzę było słychać super, a texty kijowo (skoki: raz głośniej, raz ciszej)
, ale skoro muza była czysta to nie lepiej nagrać najpierw całą audycję, a potem puścić z "plejbeku"?
...i audycja będzie super jakościowo i mniej stresu... same korzyści
- mówię poważnie.
Oczywiście wszystko byłoby kontrolowane w trakcie "puszczania" audycji więc można byłoby nawet pokusić się o ewentualne wstawki w RTS, które wpłynęłyby dodatnio na poziom audycji, stwarzając wrażenie LIVE
3. ostatnia porada - NAJWAŻNIEJSZA!:
zbierzcie się w 2-3 osoby na TS (oczywiście wcześniej przygotujcie sobie materiały) i prowadźcie normalną dyskusję (według opracowanego wcześniej planu) - nagrywając wszystko! Czytajcie przygotowane texty, rozmawiajcie, dyskutujcie, śmiejcie się... niech to wszystko będzie naturalne jak podczas każdej normalnej rozmowy. Jak walniecie byka zawsze można korektę zrobić przed emisją
. Potem obrobicie nagrany materiał i do emicji. Tak przygotowana audycja na pewno zrobi większe wrażenie niż monolog jednego człowieka.
Czy nie mam racji?
1. więcej tekstów, a mniej muzyki - przecież tematów jest od groma: począwszy od samej gry, technik grania, kultury MP, opisu lig i klanów, poprzez porady edytorskie, militaria (np. jakieś nowinki).. no qrde... nawet historię kałacha, czy innych broni można opowiedzieć

2. nie wiem dlaczego muzę było słychać super, a texty kijowo (skoki: raz głośniej, raz ciszej)



Oczywiście wszystko byłoby kontrolowane w trakcie "puszczania" audycji więc można byłoby nawet pokusić się o ewentualne wstawki w RTS, które wpłynęłyby dodatnio na poziom audycji, stwarzając wrażenie LIVE

3. ostatnia porada - NAJWAŻNIEJSZA!:
zbierzcie się w 2-3 osoby na TS (oczywiście wcześniej przygotujcie sobie materiały) i prowadźcie normalną dyskusję (według opracowanego wcześniej planu) - nagrywając wszystko! Czytajcie przygotowane texty, rozmawiajcie, dyskutujcie, śmiejcie się... niech to wszystko będzie naturalne jak podczas każdej normalnej rozmowy. Jak walniecie byka zawsze można korektę zrobić przed emisją

Czy nie mam racji?

Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
A mi sie całość podobała.
Dla porównania bylo sobie posłuchać audycji jakieś 2 godziny wcześniej.
Byście nie narzekali
Osobiście musiałem mieć potencjometr głośności pod ręką aby przyciszać podczas muzyki.
Co do miksowania to czasochłonna robota.
Dla porównania bylo sobie posłuchać audycji jakieś 2 godziny wcześniej.
Byście nie narzekali

Osobiście musiałem mieć potencjometr głośności pod ręką aby przyciszać podczas muzyki.
Co do miksowania to czasochłonna robota.
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|

Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
Niestety w trakcie audycji bylem poza domem, bedzie jakas mozliwosc sciagniecia nagrania w mp3 na przyklad?






- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
hryst pisze: Co do miksowania to czasochłonna robota.
Ja nie mówię o całkowitym miksowaniu. Przecież jeśli nie byłoby jakiejś poważniejszej zmoki to całość może iść w eter. Przykładowo: gadka, gadka, gadka "no to teraz chwila muzyki" - pauza (podczas audycji normalnie muza) i znowu nagrywanie: gadka, gadka, gadka "no to teraz chwila muzyki" - pauza ...i tak w kółko.
Myślę, że to dobre rozwiązanie.
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Re: CodeRed2 - #1 - 18.04.07 / 19:00
@klamacz: tak bedzie nagranie, link udostępnie jutro 
@Robi: co do zebrania się w kilka osób, to już w poprzedniej edycji programu tak robiliśmy, dzisiaj to wyjątkowy przypadek, po prostu nikt oprócz mnie nie dał rady się pojawić. Co do skoków raz glosniej, raz ciszej, to tutaj już jest faktycznie moja wina, mikrofon był na stelażu dosyć daleko od mojej głowy więc musiałem się gimnastykować, a w rękę nie chciałem go brać bo musiałem cały czas operować myszką
Podsumowując, dzięki za zainteresowanie. Zapraszamy za tydzień i z mojej strony mogę obiecać, że zrobimy wszystko aby audycja wypadła jeszcze lepiej.

@Robi: co do zebrania się w kilka osób, to już w poprzedniej edycji programu tak robiliśmy, dzisiaj to wyjątkowy przypadek, po prostu nikt oprócz mnie nie dał rady się pojawić. Co do skoków raz glosniej, raz ciszej, to tutaj już jest faktycznie moja wina, mikrofon był na stelażu dosyć daleko od mojej głowy więc musiałem się gimnastykować, a w rękę nie chciałem go brać bo musiałem cały czas operować myszką

Podsumowując, dzięki za zainteresowanie. Zapraszamy za tydzień i z mojej strony mogę obiecać, że zrobimy wszystko aby audycja wypadła jeszcze lepiej.



arma2 zasysa...