ESL MapPack v 0.6 BETA jest wstepna wersja zestawu map dla polskiej edycji ESL (stad niekiedy wystepuja niemieckie teksty). Na poczatku rozgrywki bede prawdopodobnie rozgrywane na tych mapkach jednakze pozniej napewno pojawia sie mapki stworzone specjalnie dla polskiej edycji ligi ESL.
ESL MapPack v 0.6 BETA
ESL MapPack v 0.6 BETA
Moderator: Inkwizytor
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: ESL MapPack v 0.6 BETA
Ciekawe mapki, niektore zwyczajne i trywialne wrecz, inne rozbudowane i zaskakujace.
- Airport, Anhoehe, Camp Hotel itp. - trywialne, zwykle C&H, najczesciej o jedno terytorium, teren glownie gorzysty, struktura mapy prosta jak konstrukcja cepa, ogolnie moim zdaniem "wypelniacze"
- Sahrani War, South Sahrani, West Sahrani, Townfight itp - rozbudowane, duze, wrecz strategiczne
Na niektorych wiekszych mapach (TownFight bodajze) - niesamowity skrypt: walczace strony nie znaja celu swojego dzialania do momentu uruchomienia misji, beda walczyc o ktores miasto, ale nie wiedza o ktore.... Taktyka ataku i obrony bedzie wiec musiala byc opracowana w trakcie grania
Ambitne i ciekawe rozwiazanie, prawdziwe emocje zwiazane z nieznanym celem...
Do tego dosc ciekawe choc malo realistyczne rozwiazanie: mozliwosc przenoszenia pojazdow i obiektow pod smiglowcem, sprawdzilem, ze napewno dziala na skrzynkach amunicyjnych i brdmie ... czolgow nie sprawdzalem, ale spodziewam sie ze tez dziala
Bede szukal tych misji na serwerach i dolaczal sie do testow - zobacze jak to faktycznie wyglada i sprawuje sie w bitwie.
Ogolnie ... ciekawe i nowatorskie rozwiazania, pomyslowe podejscie ... mam nadzieje, ze to wypali - w tej formie nie jest to konkurencja dla ECLa, raczej zupelnie inna rozgrywka. Czekam na wiecej info.
- Airport, Anhoehe, Camp Hotel itp. - trywialne, zwykle C&H, najczesciej o jedno terytorium, teren glownie gorzysty, struktura mapy prosta jak konstrukcja cepa, ogolnie moim zdaniem "wypelniacze"
- Sahrani War, South Sahrani, West Sahrani, Townfight itp - rozbudowane, duze, wrecz strategiczne
Na niektorych wiekszych mapach (TownFight bodajze) - niesamowity skrypt: walczace strony nie znaja celu swojego dzialania do momentu uruchomienia misji, beda walczyc o ktores miasto, ale nie wiedza o ktore.... Taktyka ataku i obrony bedzie wiec musiala byc opracowana w trakcie grania

Do tego dosc ciekawe choc malo realistyczne rozwiazanie: mozliwosc przenoszenia pojazdow i obiektow pod smiglowcem, sprawdzilem, ze napewno dziala na skrzynkach amunicyjnych i brdmie ... czolgow nie sprawdzalem, ale spodziewam sie ze tez dziala

Bede szukal tych misji na serwerach i dolaczal sie do testow - zobacze jak to faktycznie wyglada i sprawuje sie w bitwie.
Ogolnie ... ciekawe i nowatorskie rozwiazania, pomyslowe podejscie ... mam nadzieje, ze to wypali - w tej formie nie jest to konkurencja dla ECLa, raczej zupelnie inna rozgrywka. Czekam na wiecej info.






- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: ESL MapPack v 0.6 BETA
Na polskim serwerze Crystal Cave od dłuższego czasu jest załadowana paczka mapek ESL, ale nie widzę żeby ktoś to grał.
Na serwerach zagranicznych mapy ESL nie są grywane. Jak już coś w filtrze znajdzie się z ESL'em, to jest to jakiś klan który odbywa zamknięty trening lub mecz.
W moim odczuciu choć mapy są bardzo zróżnicowane nie są dostatecznie atrakcyjne. Możliwe, że graczom brakuje tylko przekonania się do nich, ale wiadomo - nic na siłę.
Mapy mają kilka błędów wynikających z samej ArmA'y, jest też kwestia koncepcji respawnów pojazdów, których po prostu nie ma.
Jest to dość specyficzne, ma korzenie jeszcze z pierwszych map OFP. To znaczne utrudnienie dla graczy. Powoduje, że w 15-20min, trzeba biegać z resa na piechotę - a zważywszy, że wielkość map czasami jest znaczna, powoduje spadek tempa gry.
Na serwerach zagranicznych mapy ESL nie są grywane. Jak już coś w filtrze znajdzie się z ESL'em, to jest to jakiś klan który odbywa zamknięty trening lub mecz.
W moim odczuciu choć mapy są bardzo zróżnicowane nie są dostatecznie atrakcyjne. Możliwe, że graczom brakuje tylko przekonania się do nich, ale wiadomo - nic na siłę.
Mapy mają kilka błędów wynikających z samej ArmA'y, jest też kwestia koncepcji respawnów pojazdów, których po prostu nie ma.
Jest to dość specyficzne, ma korzenie jeszcze z pierwszych map OFP. To znaczne utrudnienie dla graczy. Powoduje, że w 15-20min, trzeba biegać z resa na piechotę - a zważywszy, że wielkość map czasami jest znaczna, powoduje spadek tempa gry.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ESL MapPack v 0.6 BETA
W tym tygodniu powinna pojawic sie finalny zbior map z poprawionymi bledami. Styl map jest odmienny niz obecnie grane w ArmA specjalnie, tak aby liga ESL odrozniala sie czyms o innych.