Plik init
Kod: Zaznacz cały
if!(miller in units grpNull) then {execVM "millerjoin.sqf"}
;
if!(miller in units grp_ALPHA) then {execVM "millerleave.sqf"}
;
Kod: Zaznacz cały
miller addAction
[
"Recruit Unit",
{
[_this select 0] join grp_ALPHA; (_this select 1); //array may contain more than one unit
(_this select 0) removeAction (_this select 2);
},
[],
6,
true,
true,
"",
"_this distance _target < 5"
];
Kod: Zaznacz cały
miller addAction
[
"Leave Group",
{
[_this select 0] join grpNull; (_this select 1);
(_this select 0) removeAction (_this select 2);
},
[],
6,
true,
true,
"",
"(_this distance _target < 5)"
];
Coś pewnie mam skopane w init ale nie mogę dojść co ( już 2h zmarnowałem na rozgryzienie if! ....)
Kolejny problem: Chce aby po opuszczeniu grupy Miller udał się na pozycję markera.
Próbowałem wstawić w millerleave.sqf
Kod: Zaznacz cały
miller setpos getmarkerpos "millerbase"
Spróbowałem z goMove - postać się nie rusza.
Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam sił

[/b]