Ostrzał z mozdzierzy
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Ostrzał z mozdzierzy
Witam Chciałbym postawić mozdzierze wroga które by ostrzeliwały np sąsiednią wioskę. Problem w tym że moje umiejętnosci konczą sie na postawieniu mozdzierzy nie wiem co zrobić żeby strzelały gdziekolwiek w cokolwiek.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Ostrzał z mozdzierzy
Użyj skryptów do artylerii AI np ten
http://www.armaholic.com/page.php?id=18342
Albo skryptów symulujących ostrzał, które tworzą ostrzał na jakimś terenie, spawnują pociski. Pełno tego znajdziesz.
http://www.armaholic.com/page.php?id=18342
Albo skryptów symulujących ostrzał, które tworzą ostrzał na jakimś terenie, spawnują pociski. Pełno tego znajdziesz.
Re: Ostrzał z mozdzierzy
chodzi o to zeby w init cos wpisać ?? nniej wiecej cos więcej mozna napisac bo szczerze mówiąć to jestem zwolennikiem najprostszych rozwiązań
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: Ostrzał z mozdzierzy
Użyj skryptów, jest ich kilka a każdy ma swoją instrukcję.
Wysłano z telefonu, stąd błędy i inne takie
Wysłano z telefonu, stąd błędy i inne takie
Re: Ostrzał z mozdzierzy
Dobra kurde ja bym to sciągnął i odpalil te przykładową misje i bym połapał o co kaman sęk w tym ze ja to do ARMA 3 potrzebuje i nie wiem co teraz 

-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Ostrzał z mozdzierzy
@up
Nie, chodziło mi o takie skrypty, które "udają" artylerię. Tworzą eksplozje w danym obszarze wyzwalacza, na markerze lub jakichś obiektach. To nie jakaś artyleria strzela tylko powstają same wybuchy. Chociaż na mapie możesz postawić jakąś artylerię i np w briefingu napisać, że to ona strzela.
To poszukaj skryptów do arma 3 ale na 99% to i skrypty z OFP by nawet zadziałały jakby tych samych komend używały :-)
Nie, chodziło mi o takie skrypty, które "udają" artylerię. Tworzą eksplozje w danym obszarze wyzwalacza, na markerze lub jakichś obiektach. To nie jakaś artyleria strzela tylko powstają same wybuchy. Chociaż na mapie możesz postawić jakąś artylerię i np w briefingu napisać, że to ona strzela.

To poszukaj skryptów do arma 3 ale na 99% to i skrypty z OFP by nawet zadziałały jakby tych samych komend używały :-)
Ostatnio zmieniony 19 sierpnia 2014, 14:51 przez tom3kb, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Ostrzał z mozdzierzy
https://community.bistudio.com/wiki/Cat ... nds_Arma_3 Chodzi o te skrypty ?
No to spoko tylko nawet nie wiem gdzie mam szukać próbowałem pod literą M jak mortar ...
No to spoko tylko nawet nie wiem gdzie mam szukać próbowałem pod literą M jak mortar ...
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Ostrzał z mozdzierzy
Wpisz w googla np
arma 3 ai mortar fire script albo artillery script itp
To samo dla arma 2 i wybieraj
Ps. Skoro do army 3 to dlaczego w dziale A2 piszesz
arma 3 ai mortar fire script albo artillery script itp
To samo dla arma 2 i wybieraj

Ps. Skoro do army 3 to dlaczego w dziale A2 piszesz

Re: Ostrzał z mozdzierzy
Musze powiedzieć jak kurski giertychowi
POMYLIŁEM SIĘ !!
https://community.bistudio.com/wiki/doArtilleryFire znalazłem coś takiego ale co będzie trzeba wpisać POSITION ?? współrzędne ?? bezsesns nie lepiej jakbym postawil jakis obiekt i wpisał nazwe obiektu do którego ma walić artyleria ??
Wszystko działa problem tkwi w tym że gość wystrzeliwuje 8 pocisków i nie umie przeładować broni :/
Nie wiem czy jest sens pisanie nastepnego skryptu. czy nie lepiej użyć komendy takiej jak z paliwem w wyzwalaczu 'setfuel' tylko z amunicją próbuje tymi skryptami ale nie daje rady za nic
POMYLIŁEM SIĘ !!
https://community.bistudio.com/wiki/doArtilleryFire znalazłem coś takiego ale co będzie trzeba wpisać POSITION ?? współrzędne ?? bezsesns nie lepiej jakbym postawil jakis obiekt i wpisał nazwe obiektu do którego ma walić artyleria ??
Wszystko działa problem tkwi w tym że gość wystrzeliwuje 8 pocisków i nie umie przeładować broni :/
Nie wiem czy jest sens pisanie nastepnego skryptu. czy nie lepiej użyć komendy takiej jak z paliwem w wyzwalaczu 'setfuel' tylko z amunicją próbuje tymi skryptami ale nie daje rady za nic
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Ostrzał z mozdzierzy
Trzeba było poprosić moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu, a nie wprowadzać w błąd.Musze powiedzieć jak kurski giertychowi
POMYLIŁEM SIĘ !!
Tak. W position trzeba wpisać współrzędne i bynajmniej nie widzę tu nic bezsensownego.https://community.bistudio.com/wiki/doArtilleryFire znalazłem coś takiego ale co będzie trzeba wpisać POSITION ?? współrzędne ??
Nie..., nie lepiej...bezsesns nie lepiej jakbym postawil jakis obiekt i wpisał nazwe obiektu do którego ma walić artyleria ??


Wszystko działa problem tkwi w tym że gość wystrzeliwuje 8 pocisków i nie umie przeładować broni :/ ...
Kod: Zaznacz cały
/*
przykład dla M4 Scrocher: n = [arty1, [18123, 15236, 0], "2Rnd_155mm_Mo_Cluster", 6] execVM "arty.sqf";
*/
_unit = _this select 0; // nazwa jednostki
_targetPos = _this select 1; // współrzędne celu
_ammoType = _this select 2; // rodzaj amunicji - spis amunicji pod tym linkiem - https://community.bistudio.com/wiki/Arma_3_CfgWeapons_Vehicle_Weapons
_rounds = _this select 3; // ilość wystrzałów
while {true} do
{
if (alive _unit) then
{
_unit doArtilleryFire [_targetPos, _ammoType, _rounds];
if (_unit ammo _ammoType < 1) then
{
_unit addMagazine _ammoType;
reLoad _unit;
sleep 10;
};
};
sleep 20;
};