[Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
[Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Witam Serdecznie, mam do Was pytanie jak ustawić zachowania/gesty jednostek tak jak w poniżej załączonym filmiku od 1 sekundy do 1:45 chodzi mi o te pseudo naprawy przy wyrzutni, rozmowy oficera z generałem przy stoliku, egzekucje, gesty rękami o te wszystkie ruchy dodające realizmu. Od kilku tygodni tworzę Rosyjską bazę na Czarnorusi chcę uczynić te misje jak najbardziej realistyczną. Pytanie jeszcze takie małe jak zrobić aby SCUD sam wystrzelił rakietę. Bardzo proszę o pomoc.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SgLuv0Kh638[/youtube]
ps, jeżeli ktoś ma czas i wyjaśnił by mi kilka niejasności w tworzeniu misji którymi nie chcę zaśmiecać forum proszę o kontakt 49494644
Pozdrawiam
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SgLuv0Kh638[/youtube]
ps, jeżeli ktoś ma czas i wyjaśnił by mi kilka niejasności w tworzeniu misji którymi nie chcę zaśmiecać forum proszę o kontakt 49494644
Pozdrawiam
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Animacje odpalasz komendą playmove i switchmove, poczytaj sobie na biwiki.
Tu masz listę animacji z a2
https://community.bistudio.com/wiki/ArmA2:_Moves
Co do scuda to tutaj są komendy jeszcze z OFP
ale pewnie działają
https://community.bistudio.com/wiki/scudState
Jak nie to wpisz w googla to ci wywali pełno tematów, których mi się nie chciało już przeglądać.
Tu masz listę animacji z a2
https://community.bistudio.com/wiki/ArmA2:_Moves
Co do scuda to tutaj są komendy jeszcze z OFP

https://community.bistudio.com/wiki/scudState
Jak nie to wpisz w googla to ci wywali pełno tematów, których mi się nie chciało już przeglądać.
Ostatnio zmieniony 02 lipca 2014, 14:01 przez tom3kb, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Mam to wpisać w polu uruchomienia jednostki czy wyzwalaczu? Podaj proszę przykład wpisania komendy
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Tak, w init jednostki lub np w jakimś skrypcie, w wyzwalaczu. To już od ciebie zależy.
A1 playmove "nazwa-animacji"
A1nazwaa jednostki, która wykona animację.
A1 playmove "nazwa-animacji"
A1nazwaa jednostki, która wykona animację.
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Co zrobić aby animacja trwała non stop lub się zapentlała ?
- vynaratorski
- Posty: 178
- Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Kontakt:
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Szukam szukam ale nie znalazłem :/
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Podejrzyj jakiś skrypt z pętlą, szukaj -> #loop
potem zrób prosty skrypt z animacją, która się zapętli jak się skończy animacja lub też będzie powtarzać się po jakimś czasie.
potem zrób prosty skrypt z animacją, która się zapętli jak się skończy animacja lub też będzie powtarzać się po jakimś czasie.
Ostatnio zmieniony 04 lipca 2014, 16:19 przez tom3kb, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
ojojojojojoj ale mi zamotałeś, nic z tego nie wiem :/
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
Zajrzyj tutaj
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ation-loop
lub do podobnych tematów/poradników i na pewno rozkminisz. Tu pewnie też byś znalazł jakbyś poszukał.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ation-loop
lub do podobnych tematów/poradników i na pewno rozkminisz. Tu pewnie też byś znalazł jakbyś poszukał.

Re: [Pomoc] ARMA 2 Zachowanie/gesty jednostek
najłatwiej zrób sobie mały skrypt, np loopanim.sqf, umieść go w katalogu Twojej misji (obok pliku mission)
teraz w init jednostki (w edytorze) umieść
Nie mam możliwości przetestować w tej chwili, ale powinno działać.
Zamiast sleep 5 można zrobić jeszcze inaczej oczekiwanie na zakończenie animacji, ale ten sposób jest najprostszy.
Kod: Zaznacz cały
private ["_aktor","_animacja"];
_aktor = _this select 0;
_animacja = "ActsPercMstpSnonWunaDnon_sceneNikitinDisloyalty_Nikitin";
while {alive _aktor} do {
_aktor playMove _animacja;
sleep 5
};
Kod: Zaznacz cały
lpanim = [this] execVM "loopanim.sqf";
Zamiast sleep 5 można zrobić jeszcze inaczej oczekiwanie na zakończenie animacji, ale ten sposób jest najprostszy.