Pytania dotyczące Edytora
Moderator: Inkwizytor
Pytania dotyczące Edytora
Witam wszystkich, jestem nowy na forum i potrzebuje pomocy przy edytorze misji, oto moje pytania:
1.Jak zrobić aby zombie atakowały dopiero po tym jak dostrzegną nieprzyjaciela.
2.Czy jest jakiś obiekt przez który zombi nie przechodzą, przez wszystkie inne przenikają.
3.Jak wstawić konkretną twarz i nadać imię graczowi.
Pozdrawiam i dziękuję.
1.Jak zrobić aby zombie atakowały dopiero po tym jak dostrzegną nieprzyjaciela.
2.Czy jest jakiś obiekt przez który zombi nie przechodzą, przez wszystkie inne przenikają.
3.Jak wstawić konkretną twarz i nadać imię graczowi.
Pozdrawiam i dziękuję.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Pytania dotyczące Edytora
1 i 2 jaki mod itd 
3.Twarz i inne rzeczy ustawiasz w description.ext, no i komenda setidentity http://resources.bisimulations.com/wiki/setIdentity http://resources.bisimulations.com/wiki/Description.ext
A tak w ogóle to na pewno w dobrym dziale pytasz chodzi ci o OFP?

3.Twarz i inne rzeczy ustawiasz w description.ext, no i komenda setidentity http://resources.bisimulations.com/wiki/setIdentity http://resources.bisimulations.com/wiki/Description.ext
A tak w ogóle to na pewno w dobrym dziale pytasz chodzi ci o OFP?
Re: Pytania dotyczące Edytora
Dr.Pepper's zombies v.1.0- chodzi mi o ten mod 
Czyli description.ext muszę sam stworzyć tak?
Chodzi mi o OFP, dokładnie

Czyli description.ext muszę sam stworzyć tak?
Chodzi mi o OFP, dokładnie

-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Pytania dotyczące Edytora
Tak, description.ext robisz samemu albo weź z jakiejś misji lub przykładu i zmodyfikuj do swoich potrzeb.
Co do zachowania zombiaków to nie ma tam jakiegoś readme, żeby zobaczyć co i jak ustawić. Bo z głowy to ci tego raczej nikt nie wymyśli.
Co do zachowania zombiaków to nie ma tam jakiegoś readme, żeby zobaczyć co i jak ustawić. Bo z głowy to ci tego raczej nikt nie wymyśli.

Re: Pytania dotyczące Edytora
Zombiaki mają automatyczne ustawienie aby atakowac nawet jak gracz jest kilka km od zombiaka a czy jest jakies readme, wątpie a nwet gdyby, to jestem amatorem jeżeli chodzi o tworzenie misji inie wiedziałbym jak to ustawić, ale warto próbować,dziękiza pomoc tak czy siak 

Re: Pytania dotyczące Edytora
Jeszcze jedno pytanie żeby nie tworzyć kolejnego tematu i zaśmiecać forum, otóż:
Robie misje w której odział żołnierzy siedzi sobie w obozie i czekają na sygnał by ruszyć, użyłem do tego skryptu p1 move getpos, kiedy docierają do wybranego obiektu,w jego miejscu znajduje się kolejny wyzwalacz w którym mają ruszać dalej poprzez komende p1 move getpos, ale wcześniej został zabity dowódca który bazywał się p1, odział stoi i dalej nie idzie, jak to zrobić żeby ruszał pomimo że jednostka odpowiedzialna za aktywacje, nie żyje?.
Robie misje w której odział żołnierzy siedzi sobie w obozie i czekają na sygnał by ruszyć, użyłem do tego skryptu p1 move getpos, kiedy docierają do wybranego obiektu,w jego miejscu znajduje się kolejny wyzwalacz w którym mają ruszać dalej poprzez komende p1 move getpos, ale wcześniej został zabity dowódca który bazywał się p1, odział stoi i dalej nie idzie, jak to zrobić żeby ruszał pomimo że jednostka odpowiedzialna za aktywacje, nie żyje?.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Pytania dotyczące Edytora
Pobaw się komendą foreach, będzie odnosiło się do całej grupy więc nawet jak dowódca zginie to jak go zastąpi kolejny to dalej będzie działać:
https://community.bistudio.com/wiki/forEach
https://community.bistudio.com/wiki/forEach