Błąd wody
Moderator: Inkwizytor
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Błąd wody
Ten błąd mam od samego początku czyli od wersji 1.00, jak narazie nie znalazłem rozwiązania
A chodzi o wygląd wybrzeża /wody, jak na załączonych screenach.
Mój sprzęt:
AMD 3800+, 1gb ram, ATI X1800GTO
windows xp pro, sterowniki Ati 6.12
Tak wyglada woda niezaleznie od ustawien graficznych.
Ktoś jeszcze ma podobny problem, ktoś może go rozwiązał?
A chodzi o wygląd wybrzeża /wody, jak na załączonych screenach.
Mój sprzęt:
AMD 3800+, 1gb ram, ATI X1800GTO
windows xp pro, sterowniki Ati 6.12
Tak wyglada woda niezaleznie od ustawien graficznych.
Ktoś jeszcze ma podobny problem, ktoś może go rozwiązał?
- Załączniki
-
- ARMA 2006-12-16 19-50-19-98.jpg
- (91.47 KiB) Pobrany 1040 razy
-
- ARMA 2006-12-16 19-50-10-48.jpg
- (92.79 KiB) Pobrany 1042 razy






- [1stCav]SokoleOko
- Posty: 51
- Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
- ID Steam:
- Numer GG: 6169456
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Błąd wody
Z góry wygląda jeszcze gorzej

Wszystkie detale na maks, 1600x1200.
Moim zdaniem to jednak cecha starego silnika graficznego... fotorealistyczna woda to bardzo duże wyzwanie dla grafiki.


Wszystkie detale na maks, 1600x1200.
Moim zdaniem to jednak cecha starego silnika graficznego... fotorealistyczna woda to bardzo duże wyzwanie dla grafiki.

Dołącz do nas!
Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
Re: Błąd wody
mam podobną grafę ati1900gt i u mnie woda jest spoko bez przebarwień.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Błąd wody
moglby ktos zamiescic screena jak wyglada prawidlowa woda?
najlepiej z pozycji stojacej tuz nad brzegiem
najlepiej z pozycji stojacej tuz nad brzegiem






Re: Błąd wody
Sory Sokole Oko ma to samo .Ale byłbym gotów przysiac że było dobrze.Mieszałem ostatnio w ustawieniach i może któreś cienie są za to odpowiedzialne.
Re: Błąd wody
na forum officialnym piszą , że to błąd engine też tak miałem poprawili to w paczu 1.02 i faktycznie jest ok w przygotowaniu jest wersja pacza polskiego 1.02 który podnosi versje spaczowaną 1.01 lub podstawową 1.005 czyli tuż po zakupie;) będzie dobrze pany ;P
P.S. Pit zapodał linka do forum w swoim topiku o paczach - przeczytajcie co poprawili idąc po linku bo warto i to wszystko prawda , a i żeby was pocieszyć po paczu gra się ożywiła i chyba zrezygnuje z zakupu grafy ^^ w mieście 7 osob w jednym miejscu mid detale i 60-70 klateczek ;P... jest dobrze a będzie lepiej
P.S. Pit zapodał linka do forum w swoim topiku o paczach - przeczytajcie co poprawili idąc po linku bo warto i to wszystko prawda , a i żeby was pocieszyć po paczu gra się ożywiła i chyba zrezygnuje z zakupu grafy ^^ w mieście 7 osob w jednym miejscu mid detale i 60-70 klateczek ;P... jest dobrze a będzie lepiej

- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Błąd wody
No... kupiłem nowy sprzęcik (Core 2 Duo E6600, 2x1GB Geil DDR2 800mhz, Saphire Radeon X1950XT), dałem detale na maxa i patrzcie co mi się z wodą zrobiło
ArmA spatchowana...

Jestem na świeżo na nowym kompie i na razie photoshopa nie mam, a do painta czuję wielką niechęć...


Death pisze: Nie nauczyli Cię zapisywać obrazków w .jpg![]()
Jestem na świeżo na nowym kompie i na razie photoshopa nie mam, a do painta czuję wielką niechęć...

Ostatnio zmieniony 24 grudnia 2006, 10:41 przez -=HuNTeR=-, łącznie zmieniany 1 raz.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Błąd wody
klamacz pisze: dokladnie tak to u mnie wyglada.
Moze to wina Radeonow?
Radeony maja wlasnie pewne przypadlosci z cieniowaniem - cala seria X... chociaz nie zawsze one wystepuja i wyglada na to iz sa wywolywane takze innymi czynnikami.