Podmiana jednostki
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Podmiana jednostki
W jaki sposób mogę zrobić, że w momencie gdy gracz wejdzie w wyzwalacz "zamieni się" powiedzmy ze zwykłego BISowskiego żołnierza zachodu na żołnierza z pewnego addonu (również zachodu)?
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Podmiana jednostki
najpierw utworz nowa jednostke
pozniej zmien na nia gracza (musi chyba byc odpalone lokalnie na komputerze gracza) - http://community.bistudio.com/wiki/selectPlayer
na koniec skasuj starego zolnierza gracza
zupelnie strzelam, nie mam pewnosci czy to zadziala 
pozniej zmien na nia gracza (musi chyba byc odpalone lokalnie na komputerze gracza) - http://community.bistudio.com/wiki/selectPlayer
na koniec skasuj starego zolnierza gracza
Kod: Zaznacz cały
_nowapostac = "SoldierWB" createVehicle (position player);
_starapostac = player;
SelectPlayer _nowapostac;
DeleteVehicle _starapostac;







Re: Podmiana jednostki
Zamiana jednostek była chyba w misji "Inwazja na Everon". Trzeba by było rozpakować i sprawdzić. Niestety nie mam OFP zainstalowanego, musiałbyś sam poszperać.

-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Podmiana jednostki
_nowapostac = "SoldierWB" createVehicle (position player);
_starapostac = player;
SelectPlayer _nowapostac;
DeleteVehicle _starapostac;
Tworzy nową jednostę obok ale nie zamienia jej na gracza.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Podmiana jednostki
Kod: Zaznacz cały
_nowapostac = "SoldierWB" createVehicle (position player)
addSwitchableUnit _nowapostac
_starapostac = player
SelectPlayer _nowapostac
DeleteVehicle _starapostac
exit
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Podmiana jednostki
I jeszcze jedno pytanko: co wpisać aby jednostka przestała być grywalna? tzn żeby nie można było się na nią przełączyć po śmierci gracza.
Re: Podmiana jednostki
Może spróbować ustawić jej atrybut "Zablokowany" ?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Podmiana jednostki
OFman pisze: I jeszcze jedno pytanko: co wpisać aby jednostka przestała być grywalna? tzn żeby nie można było się na nią przełączyć po śmierci gracza.
Odpowiedź brzmi
Kod: Zaznacz cały
removeSwitchableUnit person
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Podmiana jednostki
Przecież jeżeli usuniesz ja komendą
Gdzie x oznacza usuwaną jednostkę. To automatycznie po usunięciu jednostka przestaje być jakkolwiek grywalna. Nie możesz jej wybrać ani nic z nią zrobić. Ale... Jeżeli nawet zostałaby w polu wyboru to dla pewności możesz zastosować skrypt.
Gdzie x oznacza kasowaną jednostkę
Kod: Zaznacz cały
DeleteVehicle x
Kod: Zaznacz cały
;Kasacja
RemoveSwitchableUnit x
~0.1
x SetDammage 1
DeleteVehicle x

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Podmiana jednostki
Tyle że OFMan się pytał co zrobić aby jednosta przestała być grywalna, a nie jak ja usunąć...
CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM RADKU!
CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM RADKU!
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Podmiana jednostki
Ty czytaj. Usunięcie jednostki sprawi ją tak samo niegrywalną jak komenda RemoveSwitchableUnit. Jeżeli jednostka będzie jeszcze potrzebna można ją równie łatwo stworzyć komendą CreateVehicle.
