Notification - jak tego uzyc
Moderator: Inkwizytor
Notification - jak tego uzyc
Witam, Juz ogarnelem odprawe i zadania. Lecz dalej mi to nie wystarcza. W jaki sposob osiagnac wyskakujace okienko po wykonaniu zadania tak jak przedstawia to link ponizej oraz jak to zastosowac. Wole pisac recznie jak uzywac generatorow.
http://community.bistudio.com/wiki/Notification
http://community.bistudio.com/wiki/Notification
- Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
- Mobo: Asus Rampage IV Extreme
- CPU: Intel Core i7-3930K
- RAM: Corsair Dominator Platinium
- GPU: EVGA GTX 680 Classfied
- PSU: Corsair AX1200i Digital ATX
Re: Notification - jak tego uzyc
Nie robiłem tego, ale wygląda chyba kroki są następujące:
1. w description.ext (jeśli nie masz takiego pliku w katalogu misji, to go stwórz) umieść "class CfgNotifications" jak napisano na stronie, którą podałeś
2. dodaj / zmień własne klasy wewnątrz CfgNotifications, np.:
3. Żeby wywołać tę notyfikację, wołasz
1. w description.ext (jeśli nie masz takiego pliku w katalogu misji, to go stwórz) umieść "class CfgNotifications" jak napisano na stronie, którą podałeś
2. dodaj / zmień własne klasy wewnątrz CfgNotifications, np.:
Kod: Zaznacz cały
class CfgNotifications
{
class Default
{
title = ""; // Tile displayed as text on black background. Filled by arguments.
iconPicture = ""; // Small icon displayed in left part. Colored by "color", filled by arguments.
iconText = ""; // Short text displayed over the icon. Colored by "color", filled by arguments.
description = ""; // Brief description displayed as structured text. Colored by "color", filled by arguments.
color[] = {1,1,1,1}; // Icon and text color
duration = 5; // How many seconds will the notification be displayed
priority = 0; // Priority; higher number = more important; tasks in queue are selected by priority
difficulty[] = {}; // Required difficulty settings. All listed difficulties has to be enabled
};
// Twoje klasy
class ZadanieWykonane
{
title = "Zadanie wykonane!";
iconPicture = "\A3\ui_f\data\map\mapcontrol\taskIcon_ca.paa";
description = "%1";
color[] = {0.5,1,1,1};
priority = 7;
};
class ZadanieNiewykonane
{
...
};
};
Kod: Zaznacz cały
["ZadanieWykonane", ["Wzgórze zostało zdobyte"]] call bis_fnc_showNotification;
Re: Notification - jak tego uzyc
["TaskSucceeded",["Disable the nuke"]] call bis_fnc_showNotification;
["ScoreAdded",["Disabled the nuke without triggering an alarm.",5]] call bis_fnc_showNotification;
te komendy wbija sie w briefing czy w wyzwalacze, description, init czy config.cpp?
Misja pod mp
Przykladowe:
Descrition:
["ScoreAdded",["Disabled the nuke without triggering an alarm.",5]] call bis_fnc_showNotification;
te komendy wbija sie w briefing czy w wyzwalacze, description, init czy config.cpp?
Misja pod mp
Przykladowe:
Descrition:
Briefing:author = "2can"; // Autor
onLoadName = "xxx"; // Nazwa Misji
onLoadMission = "Przejmij kontrole nad wyspa. Przygotuj sie na duza sile ognia i liczebnosc wojsk. Powodzenia zolnierzu."; // Opis pod obrazkiem podczas ladowania
loadScreen = "2cangraph.paa"; // obrazek podczas ladowania
class Header
{
gameType = Coop; // Rodzaj gry
minPlayers = 1; // min. Graczy
maxPlayers = 16; // max. Graczy
};
//respawn = "base"; //
//respawndelay = "60"; //czas mierzony w sekundach
class CfgNotifications
{
class Default
{
title = ""; // Tile displayed as text on black background. Filled by arguments.
iconPicture = ""; // Small icon displayed in left part. Colored by "color", filled by arguments.
iconText = ""; // Short text displayed over the icon. Colored by "color", filled by arguments.
description = ""; // Brief description displayed as structured text. Colored by "color", filled by arguments.
color[] = {1,1,1,1}; // Icon and text color
duration = 5; // How many seconds will the notification be displayed
priority = 0; // Priority; higher number = more important; tasks in queue are selected by priority
difficulty[] = {}; // Required difficulty settings. All listed difficulties has to be enabled
};
class TaskSucceeded
{
title = "Zadanie Wykonane";
iconPicture = "\A3\ui_f\data\map\MapControl\taskicondone_ca.paa";
description = "%2";
priority = 7;
};
class TaskFailed
{
title = "%1";
iconPicture = "\A3\ui_f\data\map\MapControl\taskiconfailed_ca.paa";
description = "%2";
priority = 6;
};
class TaskCanceled
{
title = "%1";
iconPicture = "\A3\ui_f\data\map\MapControl\taskiconcanceled_ca.paa";
description = "%2";
priority = 5;
};
class TaskAssigned
{
title = "%1";
iconPicture = "\A3\ui_f\data\map\MapControl\taskiconcreated_ca.paa";
description = "%2";
duration = 7;
priority = 4;
};
};
waitUntil { !isNil {player} };
waitUntil { player == player };
switch (side player) do
{
case WEST: // BLUFOR briefing goes here
{
player createDiaryRecord["Diary", ["Sytuacja", "Brak danych<br/>Brak Danych<br/>Brak Danych<br/>Yes it totally is!"]];
player createDiaryRecord["Diary", ["Wsparcie", "brak danych"]];
player createDiaryRecord["Diary", ["FragMatch", "brak danych"]];
player createDiaryRecord["Diary", ["Wersja", "v.0.1"]];
//Task1
task_1 = player createSimpleTask ["Przejmij Camp Rogian"];
task_1 setSimpleTaskDescription ["Przejmij kontrole nad <marker name='camp_rogain'>Camp Rogain</marker>","Przejmij Camp Rogain","Przejmij Camp Rogain"];
task_1 setTaskState "Assigned";
player setCurrentTask task_1;
};
case EAST: // OPFOR briefing goes here
{
};
case RESISTANCE: // RESISTANCE/INDEPENDENT briefing goes here
{
};
case CIVILIAN: // CIVILIAN briefing goes here
{
};
};
- Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
- Mobo: Asus Rampage IV Extreme
- CPU: Intel Core i7-3930K
- RAM: Corsair Dominator Platinium
- GPU: EVGA GTX 680 Classfied
- PSU: Corsair AX1200i Digital ATX
Re: Notification - jak tego uzyc
W wyzwalaczu
Re: Notification - jak tego uzyc
Dziala. Dzieki. Podrasuje to i wrzuca na serwa. Zobacze czy po respawnie nie znikaja jak poprzednio robione w edytorze przez moduly.
- Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
- Mobo: Asus Rampage IV Extreme
- CPU: Intel Core i7-3930K
- RAM: Corsair Dominator Platinium
- GPU: EVGA GTX 680 Classfied
- PSU: Corsair AX1200i Digital ATX
Re: Notification - jak tego uzyc
Ale brakuje tego zielonego tekstu; "Zadanie Wykonane"


};
class TaskSucceeded
{
title = "Zadanie Wykonane";
iconPicture = "\A3\ui_f\data\map\MapControl\taskicondone_ca.paa";
description = "Zadanie wykonane";
priority = 7;


- Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
- Mobo: Asus Rampage IV Extreme
- CPU: Intel Core i7-3930K
- RAM: Corsair Dominator Platinium
- GPU: EVGA GTX 680 Classfied
- PSU: Corsair AX1200i Digital ATX
Re: Notification - jak tego uzyc
Żeby misja odświeżyła sobie zawartość description.ext trzeba załadować misję jeszcze raz (ten problem nie występuje z plikami .sqf/.sqs)
Re: Notification - jak tego uzyc
Kolejny raz masz racje 

- Case: Fractal Design Define XL Black Pearl V2
- Mobo: Asus Rampage IV Extreme
- CPU: Intel Core i7-3930K
- RAM: Corsair Dominator Platinium
- GPU: EVGA GTX 680 Classfied
- PSU: Corsair AX1200i Digital ATX