Skrypty do Su-34.

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Skrypty do Su-34.

Post autor: eagle »

Witam.
Wie ktoś może jak zrobić w su-34 dopalacz. Niedawno wyszedł skrypt do tego al e nie wiem jak go włączyć gdzie go trzeba dodać i jak napisać.
Z góry thx :)

Sorki za spam.
Załączniki
SU34Effects.zip
(3.05 KiB) Pobrany 313 razy
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Skrypy do Su-34.

Post autor: Firefly »

Zrobic misje w edytorze i dopisac skrypt do jednostki.
Retired. Unavailable until further notice.
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Skrypy do Su-34.

Post autor: eagle »

Właśnie nie wiem jak ten skrypt dodać. I dokładnie gdzie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Skrypy do Su-34.

Post autor: Radeon »

Powinno pisać w Readme. Wpisuje w polu inicjacji, czy jakoś tak.

This Exec "Nazwa Skryptu.sqs"

lub [This]
Obrazek
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Skrypy do Su-34.

Post autor: eagle »

W pliku readme nie_ma właśnie.
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Skrypty do Su-34.

Post autor: gremdek »

tak patrząc na skrypty to:

nazwasu exec "su34effects.sqs"
cfog skończył się na kill'em all
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Skrypty do Su-34.

Post autor: eagle »

Dzięki za pomoc. :)

Obrazek
Obrazek
nihilo
Posty: 12
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 19:47
ID Steam:

Re: Skrypty do Su-34.

Post autor: nihilo »

ok ok ,ale gdzie ten skrypt trzeba wrzucic?
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Skrypty do Su-34.

Post autor: Firefly »

Edytor, ustawic jednostke, wpisac w init uruchomienie skryptu. Zapisac misje i wrzucic skrypt do katalogu z misja w c:\documents and settings\nazwa usera\moje dokumenty\ArmA Other Profiles i tam juz znajdziesz
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Skrypty do Su-34.

Post autor: Matte »

Jeśli ci sie nie chce to masz tu wersje którą stawiasz w edytorze i hula.
http://www.matte.boo.pl/download/M_Su34.pbo
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
nihilo
Posty: 12
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 19:47
ID Steam:

Re: Skrypty do Su-34.

Post autor: nihilo »

Nie ,no... mistrz! dziekuje.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”