Czy przyjmiecie nowego gracza?

Informacje i dyskusja o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Siwers
Posty: 4
Rejestracja: 06 marca 2013, 15:26
ID Steam:

Czy przyjmiecie nowego gracza?

Post autor: Siwers »

Witajcie,
Jestem zarówno nowy na forum jak i nie mam doświadczenia z grą ARMA
Mam do was kilka pytań
Co prawda nie mialem wcześniej doczynienia z zadną cześcią gry Arma ale dawno temu gralem w Operation Flashpoint z dużym zamilowaniem 8) i lubie taki klimat gier, nastepnie przyszly czasy grania w Counter Strike'a i Battlefield'a (głównie i najwiecej Vietnam i 3).
Coraz bardziej jdnak brakuje mi elementu realizmu rozgrywki w tych grach (również wynikającego z team-play'u).
Ponadto w grach typu BF czy CS jest niestety jak by to powiedzieć... sporo "niepowaznych" ludzi psujących przyjemność rozgrywki. Niestety moi znajomi nie skłaniają sie do kupna army (wolą zostać przy CS'ie :( ). Z tego powodu zastanawiam sie dalej nad kupnem Army bo grać samemu w to nie ma sensu i wogóle by mnie taka rozgrywka nie kręciła...

Stąd pytanie czy wasze grono jest na tyle otwarte by "przyjąć" gracza który wcześniej niemial doczynienia z Arma???
Czy są jakieś klany w których można by się uczyć taktyk i całej strony gałkologiczno-praktycznej rozgrywki ???

Pozdrawiam,
Siwers
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: tom3kb »

Polskich klanów/grup jest całkiem sporo, zajrzyj do działu multiplayer (co prawda to nie są wszystkie). Praktycznie każda grupa robi jakieś szkolenia, a jeśli nawet nie to ktoś miły zawsze się znajdzie co ci wytłumaczy co i jak. W najgorszym wypadku dotrzesz się na misjach. ;)

Co prawda nie wszyscy jeszcze się przesiadają na arme 3, to jeszcze sporo potrwa (ale niektórzy już coś tam grają). Węc jeśli chodzi ci o granie tylko w nią to pewnie jeszcze trochę poczekasz.