Witam od razu chcialem powiedzieć że jestem tu nowy i przeprosić za post który kilkakrotnie juz był na forum ale jestem naprawde swiezy w temacie edytora...i mało co kumam z poprzednich postów
Mój problem polega na tym że chcialbym aby mój śmiglowiec lecial np. 1000m nad ziemią
no więc tak jak Artek tłumaczył kilkakrotnie trzeba nazwać smiglowiec np heli ... itp itd
No więc na mapie stawiam smiglowiec ( nie jest w locie, na razie jest na lotnisku )
klikam w "karte jednoski" i w prawej kolumnie jest opcja nazwa
tam wpisuje -- heli --
potem stawiam kilka punktów nawigacyjnych i kiedy próbuje wpisac w tabelce przy uruchomieniu
heli FlyInHeigh 1000 wyskakuje mi tabliczka z napisem brak;
Ktoś może pomóc ?? bo szukalem na forum i znalazlem opis Artka jak to zrobic ale nigdzie nie spotkalem się z taki błędem nie wiem co źle robie
Problem z pułapem helikoptera
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Problem z pułapem helikoptera
Zrób tak wstaw jednostkę w locie o nazwie heli (np jakiś śmigłowiec), może mieć jakieś punkty trasy. W folderze misji zrób plik init.sqs a w nim napisz:
Ten plik załaduje ci sie automatycznie na starcie misji, a śmigłowiec będzie leciał na wysokości 1000m.
Ps: Jak wpisywałem tą komendę w linijce uruchamianie w danej jednostki lub w punktach trasy w edytorze to też miałem ten error. W skrypcie działa zawsze.
Używałem tego w wielu misjach np:
http://www.armaholic.com/page.php?id=17803
5 misja z tego packa "Fast assault?" na początku śmigłowce lecą na wysokości bodajże 50 m przewożąc nasz oddział.
Kod: Zaznacz cały
heli FlyInHeight 1000
exit
Ps: Jak wpisywałem tą komendę w linijce uruchamianie w danej jednostki lub w punktach trasy w edytorze to też miałem ten error. W skrypcie działa zawsze.

http://www.armaholic.com/page.php?id=17803
5 misja z tego packa "Fast assault?" na początku śmigłowce lecą na wysokości bodajże 50 m przewożąc nasz oddział.
Re: Problem z pułapem helikoptera
a jak to sie robi ten plik init ??
a nie da sie czegos w skrycpie wlasnie wpisac bo ja to bym chcial najpierw wsiąść do tego helikoptera i wystartowac razem z nim ?
a nie da sie czegos w skrycpie wlasnie wpisac bo ja to bym chcial najpierw wsiąść do tego helikoptera i wystartowac razem z nim ?
Re: Problem z pułapem helikoptera
MAM
zrobilem to
po prostu jak sie postawi jednostke to trzeba od razu na nie zrobic waypoint tzn wybrac z menu pkt nawigacyjne i kliknac na nia dwa razy i wpisac przy uruchamianiu heli fly ...
a ktos wie jak zrobic zebym wyskoczył z spadochronem kierunkowym ?
trzeba zmienic postac, pobrac ten spadochron z zasobnika ?

po prostu jak sie postawi jednostke to trzeba od razu na nie zrobic waypoint tzn wybrac z menu pkt nawigacyjne i kliknac na nia dwa razy i wpisac przy uruchamianiu heli fly ...
a ktos wie jak zrobic zebym wyskoczył z spadochronem kierunkowym ?
trzeba zmienic postac, pobrac ten spadochron z zasobnika ?
- tasior2103
- Posty: 83
- Rejestracja: 10 kwietnia 2010, 19:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Kontakt:
Re: Problem z pułapem helikoptera
W modzie ACE musisz pobrać ten spadochron ze skrzyni. Podczas lotu dajesz po prostu jump out i lecisz.( pod scrollem będzie miał opcje otwarcia spadochronu) Bez ACE nie wiem jak to jest rozwiązane. Może tak samo. Btw. pojawił się ostatnio bardzo ciekawy skrypt. http://www.armaholic.com/page.php?id=18180 ale w nim można skakać tylko z C-130