Chciałbym aby w mieście płonęły np. Budynki aby dodać bardziej bitewnego klimatu może i nawet żeby one nie płonęły tylko żeby wydobywał się z nich dym lub coś w tym rodzaju
Jak stworzyć ogień
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
fatboy1909
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Jak stworzyć ogień
Witam,
Chciałbym aby w mieście płonęły np. Budynki aby dodać bardziej bitewnego klimatu może i nawet żeby one nie płonęły tylko żeby wydobywał się z nich dym lub coś w tym rodzaju
. Wiem że coś takiego jest możliwe ale szukałem po internecie i nie mogłem nic znalezć. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś znalazł jakieś dobre rozwiązanie.
Chciałbym aby w mieście płonęły np. Budynki aby dodać bardziej bitewnego klimatu może i nawet żeby one nie płonęły tylko żeby wydobywał się z nich dym lub coś w tym rodzaju
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Jak stworzyć ogień
Wklej to w init.sqf swojej misji..,
.., a to w init czegoś co ma się palić, np wrak, logika gry itp.
...i mały opis:
Kod: Zaznacz cały
BIS_Effects_Burn=compile preprocessFile "\ca\Data\ParticleEffects\SCRIPTS\destruction\burn.sqf"; Kod: Zaznacz cały
nul = [nazwa_płonącego_obiektu,2,time,false,false] spawn BIS_Effects_Burn;...i mały opis:
F2kSel z forum armaholic.com pisze://nul=[unit,intensity,time,lifecheck,fade] spawn BIS_Effects_Burn
//Unit: the name of the object that the fire will be attached to
//Intensity: the intensity of the fire. Recommended to use values between
//0.8 and 10, higher values may be used if desired though.
//Time: the time that the fire started. use global variable "time". Used to keep effects synced for JIP
//Lifecheck: if this is true then the unit will only burn as long as it is dead (!alive unit).
//Set to false to burn things like buildings and gamelogics