film animacja

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
whinters88
ID Steam:

film animacja

Post autor: whinters88 »

Witam,

Pisze z pytaniem, czy zgodziłby się ktoś pomóc mi, zrobić krótki film (cut scenka-wstęp przed Misją) o długości od 10 do 20 minut? :)
Film - Animacja ta miałaby działać na podstawowej wersji Arma II, bez dodatku Operation Arrowhead, a jedynym dodatkiem w postaci Addonu byłby Polskie Jednostki (Polish Army and Police 08-12-2010).

Wszystkich chętnych proszę o Pomoc, więcej szczegółów przedstawię osobom chętnym :)

Pozdrawiam
whinters88
ID Steam:

Re: film animacja

Post autor: whinters88 »

Dobrze, może przedstawię jakby to miało wyglądać, po co mi to i może znajdzie się ktoś kto pomoże :)

a wiec tak, jestem studentem ostatniego roku informatyki, zaproponowałem mojemu promotorowi taki temat pracy: Tworzenie Animacji oraz Filmów w grach komputerowych.
prawdopodobnie dostane ten temat do realizacji (choć dałem jeszcze parę innych tematów) ponieważ mój promotor bardzo lubi oglądać filmy.

Dlaczego Arma II? bo uważam ją za najlepszą i strasznie mnie wciąga już od paru lat a zaczęło się moja przygoda od Operation Flashpoint CWC + dodatki, przez Arma I do Arma II oraz Operation Flashpoint DR (to uważam, za jakieś nieporozumienie ):) wiem, że można w niej wiele zrobić (tu temat filmu).

Co do Filmu to widzę go tak:
jest poranek 6 rano: odprawa, są chwiejący się żołnierza (akcja zaczynałaby się od przybliżonej ręki dowódcy który wskazuje na żołnierzy i wzywa do wystąpienia) oni występują z szeregów na czoło, wszyscy się chwieją lub trzymają za głowy, wtedy dowódca pyta: Macie mi coś do powiedzenia? (oczywiście tu będę musiał nagrać głosy)